Tot morgen, Nico Dijkshoorn
Omdat de meeste mensen hier nogal positief zijn over jouw verhalen, heb ik er ook een paar gelezen.
Het valt me op dat je alles wat ze daar uitspoken naar het negatieve ombuigt. Ik zou me bij Charisma willen aansluiten en willen zeggen: Waarom kijk je nog?
p.s.
Aan haar stemgeluid te horen heeft Anouk bij kinderen voor kinderen gezongen.
Ga zo Doordevil
Het is niet erg dat er gereageerd wordt op het soms tot irritant stijgende niveau van ons dagelijkse "doordevil-rubriekje", maar weet dan wel dat voor velen het BB-gebeuren er op achteruit gaat als Nico niet kijkt. Nico is iemand die zich met hart en ziel op het BB-gebeuren heeft gestort, met de eerlijk intentie er geen goed woord over te reppen. Door dit vervolgens te verpakken als licht sarcastische column weet deze man velen van ons iedere dag te boeien, zo ook mij.
Nico bedankt voor weer een prachtige column,
P. A. Lumile
------------------
If there's more between heaven and earth, why didn't anyone tell me?
[Dit bericht is gewijzigd door P. A. Lumile (Datum 14 November 1999).]
Maar wat wel heeel leuk is, is dat dus het gros van de mensen op dit forum cynisme en sarcasme niet snapt.
Alleen daarom dus maar door gaan Nico.
Stukkie van zondag: behaarde rug JA, Anouk NEE!
Wacht met smart op morgen!!!!!!
Ik sluit me aan bij degenen die het WEL begrijpen!
Tot morgen!
Of deze column heeft geen Topic met respons-mogelijkheid nodig: maar dan onthouden we Nico van positieve onmiddellijke feedback, die hijzelf heeft gezegd zo te waarderen,
of de kritiek-posters beseffen eindelijk een keer de onzinnigheid van hun reacties - denken zij nou werkelijk dat iemand die een boek/column/stijltje qua smaak leuk vindt, geïnteresseerd is in diegenen die zijn/haar smaak NIET delen ? Of willen de kritiek-posters zelf misschien 'de vruchten van hun eigen pen' graag gelezen zien ? En zo ja, waarom posten zij dan niet in boeiender taal ? Het gaat hier toch om 'fiction' ?
Sorry, na wekenlang genieten van Nico's stukjes, incl. vanavond, moest ik dit ff kwijt. Wie houdt wie hier nou voor de gek, en wie zichzelf ?
Persoonlijk is DD zijn stukje over BB iedere morgen als ik mijn PC geboot heb heerlijk omlangzaam aan de dag te beginnen. Het allermooiste is dat er op maandag meerdere liggen te wachten
Mijn dank nico
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |