zo zou mijne er ook zomaar uit kunnen zienquote:
mislukt hequote:
doe je niets aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef Keiichi het volgende:
Ok, zo erg was mijn toetsenbord net weer niet.
[..]
Ik FAIL!
Dat is idd geniaal. Verder heb je platte wattenstaafjes, voor je witte toetsen. Je kan ook gewoon een zwart toetsenbord kopen, zie je de viezigheid nog minder snel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hebt tegenwoordig ook hele leuke usb stofzuigertjes, gewoon om de 2 dagen even door je toetsen heenlaten gaan en voila
Zaterdag een laptop gekocht, en gisteren een usb toetsenbord. Ik ken mezelf.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Juup© het volgende:
Ik weet wel dat ik de toetsen nooit los haal van mijn laptop, dat is een enorm fragiel systeem
Daar ben ik ook achter gekomen jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Juup© het volgende:
Ik weet wel dat ik de toetsen nooit los haal van mijn laptop, dat is een enorm fragiel systeem
Met zo'n toetsenbord zal de rest van zijn huis waarschijnlijk in dezelfde staat zijn.quote:
Die meneer soldeert nogal vaak zeker?quote:
Is dat het bureau van neegij, onze FP F5ert?quote:
Heeft die last van brandend maagzuur?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat het bureau van neegij, onze FP F5ert?
OMG dat is toch gewoon toetsenbord weggooien en nieuwe kopen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |