Onzin.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:39 schreef Paramnesia het volgende:
Vroegah,
Dan loste je je problemen altijd zelf op. Buiten ouders om enzo. Want die hadder er niks mee te maken.
Die pa heeft gelijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:25 schreef t-8one het volgende:
gepwnd worden op internet/hyves door je ex en dan ook nog een vader hebben die denkt wat wijze woorden te hebben
Dat sowiesoquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tip: post hier de nudepics van je ex
Het is een kuttopic dus ik geef een kutreactie... deal with itquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit soort reacties (incluis de mijne) verdienen het om weggejuupd te worden.
Helemaal niet. Ik ging mijn ouders niet lastigvallen met mijn liefdesperiekelen. Ze hadden wel wat beters te doen dan ieder blauwtje, uitgaande relatie of wraakachtige ex te bellen (hyves was er nog niet). Mijn zaak, mijn probleem. Ik mocht met mn verdriet of zorgen natuurlijk aankomen bij ze, maar ze gingen vooral niks regelen of doen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ging mijn ouders niet lastigvallen met mijn liefdesperiekelen. Ze hadden wel wat beters te doen dan ieder blauwtje, uitgaande relatie of wraakachtige ex te bellen (hyves was er nog niet). Mijn zaak, mijn probleem. Ik mocht met mn verdriet of zorgen natuurlijk aankomen bij ze, maar ze gingen vooral niks regelen of doen.
zijn je ouders tokkie volk?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:15 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Gast. Alsof ik mijn ouders er bij wil betrekken. Dat is schijtirritant. Maar mijn account was verwijderd en mijn moeder was thuis, dus ging ik op haar account. En dat las m'n moeder natuurlijk terug en toen wist ze meer. En mijn vader daarna ook. Dat is ook zo kut als je ouders Hyven, dan kunnen ze alles teruglezen en zo.
Gezien het taalgebruik van pa sluit ik de eerste twee mogelijkheden eigenlijk uitquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn je ouders tokkie volk?
wonen jullie in een woonwagen?
of zijn je ouders gewoon hip?
hmmmm got a point therequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Gezien het taalgebruik van pa sluit ik de eerste twee mogelijkheden eigenlijk uit
Misschien wel iets andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmmm got a point there
die pa heeft het woord hendig sjiek niet in zijn mond gehad!
Jaaa!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kutje van de ex van TS?
Alles is te keaupquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Hoe komt zo iemand als TS aan fucking 2000(!) vrienden en een fanclub!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |