abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 1999 @ 19:22:00 #1
995 PeteRp
What a decade!
pi_219710
Na ons eerst weer door alle herhalingen heen geworsteld te hebben, troffen we wederom een Karin in de moederrol aan. Ze speelt voor Sinterklaas. Zou ze die kadootjes van V. gekregen hebben of zou ze er bij het begin al aan gedacht hebben? Stiekum de worteltjes opeten en gauw weer naar bed...
Tell the others!
  zondag 14 november 1999 @ 19:30:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_219711
En bij de blunder-ervaringen natuurlijk Ruud weer met een sex-verhaal. Ik word moe van die man. Ik vind Karin wel schattig.
Life is a moment in space

pi_219712
Ja erg lief van Karin, kregen jullie ook dat Sinterklaas gevoel?
Het waren wel weer veel herhalingen vandaag maar gelukkig kregen we Cyrille nog even zingend te zien. Ik mis haar.
Al met al was het wel een leuke aflevering. Ze hebben Anouk maar even laten huilen, de rest van de huilbuien kwamen gelukkig niet in de herhalingen voor dat scheelt een boel.
Bart was weer lekker vandaag in zijn korte broek en mouwloos tshirt, heeft hij het dan nooit koud? Bart is gewoon een held.
Greetz Tina

zondag 14 november 1999 @ 19:32:00 #4
995 PeteRp
What a decade!
pi_219713
Waar zou die dame van Ruud nou zo vrezelijk om moeten hebben lachen? (Wat is ie lieffff)
Tell the others!
pi_219714
Zagen jullie Willem trouwens met die bijl? Als dat maar goed gaat.
Greetz Tina

pi_219715
quote:
op 11-14-1999 om 07:30 PM schreef sdb het volgende:
En bij de blunder-ervaringen natuurlijk Ruud weer met een sex-verhaal. Ik word moe van die man. Ik vind Karin wel schattig.

Erg he sdb, ik heb dat ook bij Ruud, alsof hij nooit geen blunder heeft meegemaakt met iets wat niet met sex te maken heeft...pfffff, wordt ook een beetje moe van die man. Misschien moesten ze hem maar eens nomineren . Trouwens aan de gezichten van Anouk en Karin te zien lijken ze het ook niet altijd leuk te vinden. Ik zou me ook kapot ergeren. Als ik Ruud zijn vriendin zou zijn zou ik een eind gaan skaten als ik het zou kunnen, dat schijnt goed te zijn alleen oppassen voor het vallen....

Het valt me ook op dat Willem echt aan het aftasten en uitzoeken is wie de sterkste is zodat hij daar kan gaan staan slijmen. Ik ben nu oordelend ik weet het maar er is iets in mij dat zegt: "die Willem is achter de ellebogen....en praat maar mee met iedereen en legt zijn mening op een slinkse wijze bij anderen neer"

Nee, doe mij dan maar echt Bart, hij wordt met de dag sterker en socialer..

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 14 november 1999 @ 19:47:00 #7
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_219716
Tina, ik ben het helemaal met je eens, Bart is echt een lekker ventje. Hij is stoer, heeft een klein hartje, kan een heleboel zowel op fyiek als op intellectueel gebied kijk maar naar de weekopdrachten. De circusopdrachten doet hij goed, wist supersnel alle postcodes uit zijn hoofd en kan nog borduren ook. En dat zijn analyse over het vertrek van Cyriel (nederlanders hebben liever een girl next door dan iemand die anders is dan gemiddeld.) Ja, het is al met al dus gewoon een lekkere vent.
pi_219717
quote:
op 11-14-1999 om 07:32 PM schreef tina het volgende:
Zagen jullie Willem trouwens met die bijl? Als dat maar goed gaat.

Ja, Willem gooide die bijl wel een beetje agressief in dat hout hè? Ik vrees dat het voor hem af en toe te veel wordt allemaal. Soms zie je m ook zo kijken met die psychotische blik in zn ogen.

Inderdaad een sympathieke actie van Karin om cadeautjes klaar te maken voor de bewoners, wel echt iets voor haar, alleen waar komen die cadeaus vandaan, de Dagboekkamer misschien?

Groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 14 November 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_219718
Ik vind Karin zo schattig omdat ze er zelf duidelijk plezier in heeft om midden in de nacht door het huis te sluipen met kadootjes....
Tja, mijn favoriet toch wel, samen met Bart (typisch want die schijnen elkaar tegen te werken zegt Bart tenminste).
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219719
quote:

Bart was weer lekker vandaag in zijn korte broek en mouwloos tshirt, heeft hij het dan nooit koud? Bart is gewoon een held.

Zou er aan de hand van de BB ervaring een cartoon op T.V. komen: "Super Hero Bart to the rescue". Kan wel een hit worden op Cartoon expres. J. Bravo watch out!

heb ik niet
pi_219720
Ja die herhalingen, niet echt wat hè?
Mijn dochter van 5 jaar: Mama, pocahontas is weer teruggekomen.
Ik had niet in de gaten dat ze meegekregen heeft dat Cyrille eruit was. Maar het programma om 19.00 uur, daar pikt ze dus toch een graantje van mee.
Luan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')