Anders vroeg ik 't niet heh.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:05 schreef Stommie het volgende:
[..]
zijn 2 idioten op 1 foto niet genoeg voor je?
woonkamer, waar patat wordt gegeten met bier ipv pilsquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:09 schreef zakpatat90 het volgende:
Deja vu: Topic over mensen die woonkamer zeggen. Het is huiskamer
Is het dan de bedoeling dat dat niet gebeurt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:10 schreef Stommie het volgende:
[..]
met zoeen post verbagger je mijn topic rekel
en je typt met je tokus ofzo ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef Stommie het volgende:
[..]
kan niet, in me ene hand heb ik bier en in de andere een peuk
ben jij zo iemand die zn bier constant vasthoudt omdat je bang bent dat het wegloopt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
en je typt met je tokus ofzo ?
Vandaar dat er zoveel bacteriën op keyboards worden gevondenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
en je typt met je tokus ofzo ?
is anders prima vertoeven hier hoor, over het algemeenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef godigita het volgende:
Gelukkig heb ik nu mijn eigen huis en geen huisgenoten meer.
Als je op een goede avond je bier 10 seconden uit het zicht hebt ben je hem kwijt, regels van de straat ouwe!!!@!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Stommie het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die zn bier constant vasthoudt omdat je bang bent dat het wegloopt?
Joh, ik ken mensen die juist blij zouden zijn als er iets verdovends in hun drankje gemikt wordquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je op een goede avond je bier 10 seconden uit het zicht hebt ben je hem kwijt, regels van de straat ouwe!!!@!
Oke daar ging mijn drinkenquote:
Nou, nou maaaar maaaaaaar....quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Joh, ik ken mensen die juist blij zouden zijn als er iets verdovends in hun drankje gemikt word
dat is idd wel de overtreffende trapquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, nou maaaar maaaaaaar....
Ik ken mensen die bier drinken terwijl ze sesamstraat kijken
Beat that, niggah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |