Geen puf voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:38 schreef Jordy-B het volgende:
huis/tuin opknappen?
Voer mijn idee uit en laat weten hoe het was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:39 schreef Henk-B het volgende:
Hmm idd misschien moet ik wel onder invloed van alcohol of drugs raken.
Dan ziet de wereld er een stuk rooskleuriger uit!
danquote:
Ik heb heel het jaar al gewerkt en heb nu dus vakantie!quote:
Waarom ben je je dan aan het vervelen? Ga weg! Ga naar buiten! Ga relaxen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb heel het jaar al gewerkt en heb nu dus vakantie!
Dat weet ik niet, ik weet wel dat het niet leuk is en dat ik echt geen idee heb wat te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:00 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe sneu is het dat je je verveelt in je vakantie?
Ik werk op een school dus heb nu 6 weken vakantie. Over 3 weken gaan we op vakantie, maar daar heb ik nu niks aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom ben je je dan aan het vervelen? Ga weg! Ga naar buiten! Ga relaxen!
Scholieren die zich vervelen in hun vakantie kan ik me nog voor stellen (dat dacht ik ook dat je was, vandaar het ga werken), maar mensen die het hele jaar werken... dan ga je toch iets leuks doen. Een week of 2~3 op vakantie en de rest bij komen van die vakantie!
Fappen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:03 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat het niet leuk is en dat ik echt geen idee heb wat te doen.
Xbox 360 ben ik klaar mee.
Motor rijden, leuk maar niet elke dag.
Films kijken, geen zin.
Strand, vind ik super maar niet met dit weer.
Zucht!
waarom ga je niet neuken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:03 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat het niet leuk is en dat ik echt geen idee heb wat te doen.
Xbox 360 ben ik klaar mee.
Motor rijden, leuk maar niet elke dag.
Films kijken, geen zin.
Strand, vind ik super maar niet met dit weer.
Zucht!
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:10 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Heb ik al drie dagen achter elkaar gedaan, was idd leuk, maar het houdt een keer op.
maar ik bedoel met een vrouwquote:Xbox 360 ben ik klaar mee
www.wow-europe.comquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:36 schreef Henk-B het volgende:
Hebben jullie misschien leuke ideeën om iets te doen?
Ik verveel me nu al.
Ps.
Geen zin in pretparken, terras en winkelcentra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |