Dat dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Maak je niet druk, over een jaar of 15 zijn er helemaal geen energiebedrijven meer. Je hebt dan ook geen stroom meer nodig, aangezien je in de loopgraven ligt te vechten om het laatste beetje olie/kolen/aardgas.
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad net alsof die bedrijven dat echt willen
Ik ben al aan het testen met mijn hamster die ik door een molen laat rennen om mijn pc van stroom te voorzien. Dat gaat de toekomst worden.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Maak je niet druk, over een jaar of 15 zijn er helemaal geen energiebedrijven meer. Je hebt dan ook geen stroom meer nodig, aangezien je in de loopgraven ligt te vechten om het laatste beetje olie/kolen/aardgas.
Probeer het met je hond / vriendin, dan gaat het snellerquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben al aan het testen met mijn hamster die ik door een molen laat rennen om mijn pc van stroom te voorzien. Dat gaat de toekomst worden.
Boswachter en vriendin?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Probeer het met je hond / vriendin, dan gaat het sneller
En tot die tijd wil ik niet geconfronteerd worden met hypocriete energiebedrijven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig gaat het ook allemaal overnight (oh, en nu is de olie/het gas op) en niet geleidelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:10 schreef Casos het volgende:
[..]
En tot die tijd wil ik niet geconfronteerd worden met hypocriete energiebedrijven.
Check.quote:Maar eigenlijk zeg je dus dat ze zo proberen hun eigen bestaansrecht wat te rekken?
Als Coca Cola zeker wist dat hun grondstoffen over 10 jaar onbetaalbaar zijn, zouden ze dat wel doen, 15 jaar kleine winst is beter dan 10 jaar winst en dan niks.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:28 schreef Blue-eyes het volgende:
Dadelijk gaat Coca Cola roepen dat je niet teveel cola moet drinken omdat het slecht voor je gezondheid is
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Maar nu heeft Nuon niet alleen olie als grondstof, maar ook kolen, biomassa, aardgas etc. Er is meer dan olie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als Coca Cola zeker wist dat hun grondstoffen over 10 jaar onbetaalbaar zijn, zouden ze dat wel doen, 15 jaar kleine winst is beter dan 10 jaar winst en dan niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |