Das natuurlijk een drogreden eersteklas.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:34 schreef Meh7 het volgende:
Nee, had je de algemene voorwaarden maar moeten lezen.
Ga even een ander topic volbaggeren anders.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef Meh7 het volgende:
Nee, je bent er vrijwillig mee akkoord gegaan. Jouw fout.
Sorry hoor, je sluit zelf overeenkomsten waar je achteraf toch niet zo blij mee bent. Dan moet je niet gaan klagen over de wederpartij, maar bij jezelf te rade gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ga even een ander topic volbaggeren anders.
Dat is helemaal niet het punt van dit topic. Ik ben helemaal niet ontevreden over T-Mobile of het abonnement dat dit is, alleen dit stukje service specifiek. En dat mag ik vinden ongeacht de voorwaarden. Dat heet vrijheid van meningsuiting even voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sorry hoor, je sluit zelf overeenkomsten waar je achteraf toch niet zo blij mee bent. Dan moet je niet gaan klagen over de wederpartij, maar bij jezelf te rade gaan.
Want dat "stukje service" staat los van je abonnement of de voorwaarden daarvan? De klacht is gewoon onterecht!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef McKillem het volgende:
Dat is helemaal niet het punt van dit topic. Ik ben helemaal niet ontevreden over T-Mobile of het abonnement dat dit is, alleen dit stukje service specifiek. En dat mag ik vinden ongeacht de voorwaarden.
Kan er zo snel in de algemene voorwaarden op hun website niets over vinden trouwens maar dat te midden.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want dat "stukje service" staat los van je abonnement of de voorwaarden daarvan? De klacht is gewoon onterecht!
En of ik het terecht is of ik een klacht wel of niet plaats zal ik zelf wel uitmaken. Dat mag namelijk in dit land. Zelf dingen bepalen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:48 schreef McKillem het volgende:
Kan er zo snel in de algemene voorwaarden op hun website niets over vinden trouwens maar dat te midden.
Ja en jij hebt ervoor gekozen om een abonnement te sluiten waarbij je borg moet betalen om in het buitenland te bellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:53 schreef McKillem het volgende:
En of ik het terecht is of ik een klacht wel of niet plaats zal ik zelf wel uitmaken. Dat mag namelijk in dit land. Zelf dingen bepalen.
Ben je nou gewoon blind of doe je blind?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja en jij hebt ervoor gekozen om een abonnement te sluiten waarbij je borg moet betalen om in het buitenland te bellen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:01 schreef Devlinsect het volgende:
Overstappen naar andere provider en je phone laten unlocken bij de turk
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:31 schreef McKillem het volgende:
T-Mobile sim-only besteld.
Geen van de punten zijn op mij van toepassing. Bovendien staat er nogsteeds niets over een blokkade die per definitie bestaat voor het bellen en gebeld worden vanuit het buitenland.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:09 schreef Meh7 het volgende:
8.6 T-Mobile kan van de Klant een voorschot of een betalingsgarantie van een nader
door T-Mobile vast te stellen bedrag verlangen, onder meer in het geval dat de Klant in
een beperkt tijdsbestek ongebruikelijk hoge kosten maakt of wanneer T-Mobile van
mening is dat de Klant mogelijk de betalingsverplichtingen niet zal nakomen of indien
de Klant geen vast zakenadres of vaste verblijfplaats heeft in Nederland.
8.7 De betalingsgarantie zal worden gegeven in de vorm van een waarborgsom of
door het geven van een bankgarantie. T-Mobile kan deze betalingsgarantie verlangen
voor het tot stand komen van de Aansluiting of tijdens de looptijd van de Overeenkomst.
T-Mobile zal geen rente verschuldigd zijn over het bedrag van de betalingsgarantie.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Geen van de punten zijn op mij van toepassing. Bovendien staat er nogsteeds niets over een blokkade die per definitie bestaat voor het bellen en gebeld worden vanuit het buitenland.
En ik mag reagerenquote:En nogmaals, we leven in een vrij land, dus zelfs al staat het er wel letterlijk. Ik mag er nogsteeds over zeiken.
Geen aanvullende voorwaarden. De enige voorwaarden die ik voorgeschoteld kreeg (en ik een krabbel onder heb gezet) zijn de algemene voorwaarden. En ik heb een zgn Flex abonnement dus evt kosten die ik in het buitenland maak gaan uit de bundel. En buiten de bundel bellen lukt me net zo goed in dit land. Daar hoef ik niet voor naar Duitsland. Ook niet om achterlijke rekeningen te genereren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bellen in het buitenland is vaak buiten de bundel en daarmee maak je dus meer kosten in een bepaalde periode. Waarschijnlijk heb je nog een stapel aanvullende voorwaarden staan waar het wel duidelijk in staat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |