Hij geeft het nu al op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Als jullie uitgebaggerd zijn bel me even.
Tot straks.
Kijk maar even naar je topics, volgens mij laat hij het niet afweten hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een KLB mod die het af laat weten!!
!
!
Don´t call us...........quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Ongelooflijke paardepijperd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Nee, daar kwam ik gruwelijk op klaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op die paint?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ongelooflijke paardepijperd.. Je doet na iets meer dan 24 uur precies hetzelfde als al die helden voor je waar je zo op gescholden hebt.
.
Hilarisch gewoon!
Kan je het niet meer aan? Kankermongooltjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Banquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je het niet meer aan? Kankermongooltje
Je kijkt wel gelukzalig ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik gruwelijk op klaar.
Maar ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag waarom mijn ergeren/irriteren topic volgens de_boswachter bagger is.
Ik denk dat ze er hier in FB ook niet zo blij mee zullen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen in VBL hebben ze die Stasi-regels mbt het woord KANKER.
Jij bent zo'n KLB user die het verschil niet snapt tussen humor en dom kansloos gezwets. Roep je ook altijd 'TS KAN ER NIET MEE OMGAAN< LOLZORZZZZZZ" ? Vast wel. Je kunt wel merken dat het vakantie is op de lagere school.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef jordeeeh het volgende:
Krijg aids.
Jupquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:49 schreef jordeeeh het volgende:
Oh nee he, komen nu al die -hij zei kanker- huilies jenken?
Ach, zelf zijn jullie er ook niet zo aan gehecht kennelijk.quote:
Het is meer het gebrek aan niveau en originaliteit. Iemand een botsplinter in de slagader toewensen is veel leuker dan 'kankeruser'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Dat begrijp ik ook nooit hoor. Alles mag en is geoorloofd maar als je een keer kanker zegt staat iedereen op z'n achterste poten. Ik was gisteren op de crematie van iemand en die zei doodleuk tegen zijn vrouw af en toe. Ik heb lekker kanker en jij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |