Want? Die gast wil KLB 'naar een hoger plan' tillen, blijft zelf van die kutbagger topics openen en dit soort klachten waarbij dan net even geen paint of roflol staat zou dan niet mogen? Flikker toch op.quote:
Je mag topics openen, maar wanneer hij aangeeft een bepaald onderwerp niet topic waardig te vinden, wie ben jij dan om met je hele vriendjes gang de boel hier te verzieken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want? Die gast wil KLB 'naar een hoger plan' tillen, blijft zelf van die kutbagger topics openen en dit soort klachten waarbij dan net even geen paint of roflol staat zou dan niet mogen? Flikker toch op.
Sorry dat jij zo'n slaafje bent hoor. Maar ik laat me niet zomaar iets wijsmaken door een 19-jarige Baggerkoning.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je mag topics openen, maar wanneer hij aangeeft een bepaald onderwerp niet topic waardig te vinden, wie ben jij dan om met je hele vriendjes gang de boel hier te verzieken?
Nee daar ga jij bovenstaan! Vandaar je volwassen gedrag! Sorry, ik had het niet zo begrepenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry dat jij zo'n slaafje bent hoor. Maar ik laat me niet zomaar iets wijsmaken door een 19-jarige Baggerkoning.
Users bepalen welke topics kunnen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je mag topics openen, maar wanneer hij aangeeft een bepaald onderwerp niet topic waardig te vinden, wie ben jij dan om met je hele vriendjes gang de boel hier te verzieken?
Wat denk je nou dat jij bent? Dat Fok! niet zonder jou kan en dat wanneer jij en je vriendjes maar stoer doen dat Boswachter en co er vandoor gaan?
Een onterechte beslissing is een onterechte beslissing. Het oorspronkelijke topic had nooit op slot gemogen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee daar ga jij bovenstaan! Vandaar je volwassen gedrag! Sorry, ik had het niet zo begrepen
Juist! En niet zo heel lang geleden was deze josti user overigens.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Users bepalen welke topics kunnen.
Niet een mod met een chromosoom te veel.
Ja de zon scheen, irriteer ik je al een beetje?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:15 schreef Jarno het volgende:
Die ondeugend is ook weer onder z'n steen vandaan hoor.
Daarom is hij mod, je weet dat wanneer iemand mod is dat hij/zij het recht heeft om een topic op slot te gooien. Of jij het er nou mee eens bent of niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Users bepalen welke topics kunnen.
Niet een mod met een chromosoom te veel.
En dus daarom ben jij vandaag onze grote internet held? Het is mooi weer, ga naar buiten, bel iemand op om wat te gaan doen of wat dan ook. Maar ga hier niet de held uithangen, kom op zeg..quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een onterechte beslissing is een onterechte beslissing. Het oorspronkelijke topic had nooit op slot gemogen.
Volgens mij is dat bij elke moderator wel van toepassingquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Juist! En niet zo heel lang geleden was deze josti user overigens.
Zit je er mee?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom is hij mod, je weet dat wanneer iemand mod is dat hij/zij het recht heeft om een topic op slot te gooien. Of jij het er nou mee eens bent of niet.
Open je eigen forum als jij het zo goed weet..
[..]
En dus daarom ben jij vandaag onze grote internet held? Het is mooi weer, ga naar buiten, bel iemand op om wat te gaan doen of wat dan ook. Maar ga hier niet de held uithangen, kom op zeg..
[..]
Volgens mij is dat bij elke moderator wel van toepassing
Waarom miet ik een eigen forum openen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom is hij mod, je weet dat wanneer iemand mod is dat hij/zij het recht heeft om een topic op slot te gooien. Of jij het er nou mee eens bent of niet.
[..]
Ik zit er mee dat ik het zielig vindt dat iemand als jij niet meer kan dan alleen maar topics openen op zo'n mooie dag als vandaag. Je doet niks anders, dat trek ik me aan. Mijn ouders vertelden mij altijd dat ik de wat zwakkere broeders ook moest helpen, dus bij dezequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zit je er mee?
Maar goed, het is weer wachten op een FA die eígenlijk niet zo heel goed weet waar het allemaal over gaat, een paar 48-uurs bans uitdeelt (ben dit weekend toch weg, boeiend) en weer een dubieuze beslissing van een kutmod kan de boeken in. Tsja.
Loopt het topic achter de schermen nog een beetje jongens?.
Daar heb je juup voor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:17 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg, wordt het niet tijd dat de_boswachter dit topic op slot gooit ?
Dus een mod mag niet bepalen of een topic op slot gaat? Er moet een poll komen onder de users? Of is slotje roepen al genoeg?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom miet ik een eigen forum openen.![]()
Het zijn de FOK! regels voor mods niet mijn regels.
Ik weet het zo goed omdat ik het een tijd lang zelf heb gedaan.
Kom op. De argumentatie voor dit slotje was wel heeeeeeeeeel belabberd. Zeker komende van Koning Baggerkonijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus een mod mag niet bepalen of een topic op slot gaat? Er moet een poll komen onder de users? Of is slotje roepen al genoeg?
De reakties bepalen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus een mod mag niet bepalen of een topic op slot gaat? Er moet een poll komen onder de users? Of is slotje roepen al genoeg?
De argumenten om zo'n topic te openen kon ik ook niet vindenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op. De argumentatie voor dit slotje was wel heeeeeeeeeel belabberd. Zeker komende van Koning Baggerkonijn.
Het is iets waar iemand over wil klagen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
De argumenten om zo'n topic te openen kon ik ook niet vinden
Weet je wat: Neequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:19 schreef Jarno het volgende:
Ik heb trouwens wel een oplossing: één zo'n topic open laten!!
Je ongeschiktheid heb je nu wel bewezen hoor. Kom maar van die troon af.quote:
Open er een topic over!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:26 schreef Beauregard het volgende:
Irritant sfeertje hangt er in KLB momenteel. Sterker: ik erger me er aan.
Hey, dat is wel 'n goeie. Ik ga eens nadenken over een OP en start MS Paint vast op. Hier kan ik mee omgaan!quote:
Dit mag in bold, italic en lettertype 46+.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
Het forum is van en voor de users (ik heb het niet verzonnen het zijn teksten van danny).
ach, die nieuwe mod deed precies hetzelfde voordat ie mod werd. nu nog steeds, alleen tieft ie de rest op slotquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
En dus daarom ben jij vandaag onze grote internet held? Het is mooi weer, ga naar buiten, bel iemand op om wat te gaan doen of wat dan ook. Maar ga hier niet de held uithangen, kom op zeg..
[..]
Volgens mij is dat bij elke moderator wel van toepassing
Waarom krijg ik geen antwoord?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mag ik uitleg over je slotje op dit topic:
Kanker.
Ik ken iemand die heeft kanker en door de chemo begint ie fysieke ongemakken te krijgen.
Lijkt mij dat ik daar best een topic over mag openen dat het irritant is.
Wat een onzin.
Linkjes?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Jarno het volgende:
Hoe zit het precies met de backup vanuit de gelederen Boskut? Ik zie zelfs modjes vrolijk meedoen nu.
Je moet niet voordringen! Ik was eerst in de uitlegrij.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom krijg ik geen antwoord?
Misschien moet je er nog bijzetten dat je uit Limburg komt en HBO doet. Schijnt te helpen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niet voordringen! Ik was eerst in de uitlegrij.
Ergerlijke gewoonte, dat voordringen.
Kon ik maar painten, dan had ik een mooi onderwerp voor een kek topic dat openbleef.
Hier een voorbeeld hoe het moet volgens die halve tammequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon ik maar painten, dan had ik een mooi onderwerp voor een kek topic dat openbleef.
Ik irriteer mij mateloos aan deze post.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sandstorm is te dom voor VMBO.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
Samenvatting?
Vraag het vanavond even op de Fok! helden bijeenkomstquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:35 schreef Beauregard het volgende:
WERKELIJK!
Mijn schaamstreek...
Waarom dicht!?
Incompetente lul dat je d'r bent. Ik zit hier met jeuk. Ik wil daarover klagen. SORRY DAT IK GEEN PAINT TOEVOEG en dat ik er geen sappig fictief verhaaltje omheen brei. We kunnen niet allemaal zo tof zijn als jij.
Maar wat doet den boswachter... hij sluit 'm.!!1!!
Schopje naar LIF, okee. Maar dit is gewoon terrorisme.
Op die paint?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ga geloof ik wel echt gruwelijk dood, hè?
Een KLB mod die het af laat weten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Als jullie uitgebaggerd zijn bel me even.
Tot straks.
Hij geeft het nu al op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Kijk maar even naar je topics, volgens mij laat hij het niet afweten hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een KLB mod die het af laat weten!!
!
!
Don´t call us...........quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Ongelooflijke paardepijperd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Nee, daar kwam ik gruwelijk op klaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op die paint?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ongelooflijke paardepijperd.. Je doet na iets meer dan 24 uur precies hetzelfde als al die helden voor je waar je zo op gescholden hebt.
.
Hilarisch gewoon!
Kan je het niet meer aan? Kankermongooltjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Tot straks.
Banquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je het niet meer aan? Kankermongooltje
Je kijkt wel gelukzalig ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik gruwelijk op klaar.
Maar ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag waarom mijn ergeren/irriteren topic volgens de_boswachter bagger is.
Ik denk dat ze er hier in FB ook niet zo blij mee zullen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen in VBL hebben ze die Stasi-regels mbt het woord KANKER.
Jij bent zo'n KLB user die het verschil niet snapt tussen humor en dom kansloos gezwets. Roep je ook altijd 'TS KAN ER NIET MEE OMGAAN< LOLZORZZZZZZ" ? Vast wel. Je kunt wel merken dat het vakantie is op de lagere school.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef jordeeeh het volgende:
Krijg aids.
Jupquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:49 schreef jordeeeh het volgende:
Oh nee he, komen nu al die -hij zei kanker- huilies jenken?
Ach, zelf zijn jullie er ook niet zo aan gehecht kennelijk.quote:
Het is meer het gebrek aan niveau en originaliteit. Iemand een botsplinter in de slagader toewensen is veel leuker dan 'kankeruser'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Dat begrijp ik ook nooit hoor. Alles mag en is geoorloofd maar als je een keer kanker zegt staat iedereen op z'n achterste poten. Ik was gisteren op de crematie van iemand en die zei doodleuk tegen zijn vrouw af en toe. Ik heb lekker kanker en jij niet.
Oh, jawel. Maar je ziet wel in dat dit geen doen is toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, zelf zijn jullie er ook niet zo aan gehecht kennelijk.
Niet echt eigenlijk, ik ben meer van de "quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent zo'n KLB user die het verschil niet snapt tussen humor en dom kansloos gezwets. Roep je ook altijd 'TS KAN ER NIET MEE OMGAAN< LOLZORZZZZZZ" ? Vast wel. Je kunt wel merken dat het vakantie is op de lagere school.
Als het nou 1 keer iets was, maar opeens zijn alle helden van KLB tegen Boswachter, Newbie dit, nerd dat, bla bla bla. Is het nou echt zo'n groot onderdeel in jullie leven? Zeg het dan gewoon ipv je zo te gedragenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Dat begrijp ik ook nooit hoor. Alles mag en is geoorloofd maar als je een keer kanker zegt staat iedereen op z'n achterste poten. Ik was gisteren op de crematie van iemand en die zei doodleuk tegen zijn vrouw af en toe. Ik heb lekker kanker en jij niet.
Kun jij mij misschien vertellen wat er bagger is aan mijn ergeren/irriteren topic?quote:
Goh.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar je ziet wel in dat dit geen doen is toch?
Wat eigenwijs topics blijven openen ipv dat zo'n kutnewbiemodje een keer toegeeft dat -ie een belabberde call gemaakt heeft en z'n ongelijk toegeeft? Mwoch. Ik red me wel voorlopig!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar je ziet wel in dat dit geen doen is toch?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik zou het ook wel willen, zoiets roepen op internet, maar zoveel training heb ik nog niet gehad. Mijn tijd komt nog wel
Zegt iemand die kankermongool gaat roepen naar iemand omdat er volgens hem wat fout gaat op een forumquote:
Ik ben niet zo ingelezen. Ben net wakkerquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat eigenwijs topics blijven openen ipv dat zo'n kutnewbiemodje een keer toegeeft dat -ie een belabberde call gemaakt heeft en z'n ongelijk toegeeft? Mwoch. Ik red me wel voorlopig!
Whehe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingelezen. Ben net wakker
Het is allemaal mijn fout. Ik opende een baggertopic. Schijnbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben niet zo ingelezen. Ben net wakker
Ja, en nu? Wat is je punt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zegt iemand die kankermongool gaat roepen naar iemand omdat er volgens hem wat fout gaat op een forum
Ik heb er net 5 mogen voelen. Geen centje pijn!quote:
BobbyB, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen de mensen die momenteel KLB lopen vol te baggeren aub een ban krijgen?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen de mensen, met name de heer Jarno die momenteel KLB lopen vol te baggeren aub een ban krijgen?
Goed, en nu?quote:
He ran into my knife.... he ran into my knife ten times!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn fout. Ik opende een baggertopic. Schijnbaar.
Verschrikkelijk, misschien moet je De Boswachter vragen of ie ze op slot wil doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen de mensen, met name de heer Jarno die momenteel KLB lopen vol te baggeren aub een ban krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |