Ga je gangquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten een nieuwe paint als OP denk ik.
Wie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef Kreator het volgende:
Hey, Juup is ook mod. Het was me nog niet opgevallen.
quote:Kennelijk is dat hele KLODOLS zodanig een farce geweest dat zelfs de (nieuwe!) moderators niks anders verwachten dan dat alles bij het oude blijft: posts met 'lollerz fail' en 'verkapt blah blah' blijven gewoon staan, sterker nog, Koning DJ Spamkonijn himself geeft aan dat dat juíst de bedoeling is.
Ergo, er gaat niks veranderen en de baggerusers zijn des te blijer want de meester KLB-baggeraar allertijden staat zelfs aan hun kant nu.
Hulde!
Zo een huisraad, die over 40 jaar nog steeds mod is, gewoon aanwezig door afwezigheid.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:16 schreef Jarno het volgende:
Wie?
Bagger beoordelen heeft ook echt een inwerkperiode van 6 weken nodig ja. Hallo, die gast kon toch al weken zien aankomen dat -ie mod zou worden? *Hij* heeft zich toch verkiesbaar gesteld omdat hij zulke briljante inzichten in KLB had?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef ondeugend het volgende:
Geef hem even tijd gewoon, hij krijgt ontzettend op zijn donder zoals elke nieuwe mod. Laat hem even zijn plek vinden en mopper dan eventueel weer.
Hij is nog geen 24 uur mod, leest zich nog in waarschijnlijk en ziet van alle kanten topics op hem afvliegen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bagger beoordelen heeft ook echt een inwerkperiode van 6 weken nodig ja. Hallo, die gast kon toch al weken zien aankomen dat -ie mod zou worden? *Hij* heeft zich toch verkiesbaar gesteld omdat hij zulke briljante inzichten in KLB had?.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij is nog geen 24 uur mod, leest zich nog in waarschijnlijk en ziet van alle kanten topics op hem afvliegen.
Cut hem gewoon in ieder geval een dagje slack zou ik zeggen.
Hij geeft gewoon letterlijk aan dat de oude manier van posten wat hem betreft wenselijk is. Ja, sorry, daar heb je niks geen inwerkperiode voor nodig, dan snap je het gewoon niet. Dat inwerken is gewoon een laffe kutsmoes zodat iedereen de eerste paar weken z'n muil houdt over de nieuwe mods en ze daarna vergeten is, tot het nieuwe 'oh wat is het kut in KLB/ONZ/etc' rondje en dan begint het feest weer opnieuw.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij is nog geen 24 uur mod, leest zich nog in waarschijnlijk en ziet van alle kanten topics op hem afvliegen.
Cut hem gewoon in ieder geval een dagje slack zou ik zeggen.
Propaganda.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Juup, waarom haal je die internetplaatjes weg uit dat inmiddels gesloten internettopic?
Pizza's zijn veel beter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Je hebt me te snel gequote. Het was pizzatopic, geen internettopic.
je wordt langzaam op je oude dagquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Je hebt me te snel gequote. Het was pizzatopic, geen internettopic.
Plaatjes had ik eerst weggehaald, toen er offtopic geageerd bleef worden heb ik het topic gesloten. Plaatjes topic is ergens anders.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Juup, waarom haal je die internetplaatjes weg uit dat inmiddels gesloten pizzatopic?
Ja en dan ben ik ook nog moddervet, stink ik 48 uur in de wind en heb ik het intellect van een koe.quote:
Dus, je mag plaatjes die bedoeld zijn voor topic A alleen maar posten in het daarvoor bestemde plaatjestopic B?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes had ik eerst weggehaald, toen er offtopic geageerd bleef worden heb ik het topic gesloten. Plaatjes topic is ergens anders.
Vrouwen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik ook nog moddervet, stink ik 48 uur in de wind en heb ik het intellect van een koe.
Dus ga ik nu maar eens in de keuken schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |