quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een ontkenning in je laatste zin.Of je bent gewoon érg zelfverzekerd.
En SPSS ook al. Zeg, wat kun jij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef skyrebel het volgende:
[..]
als wiskundig typke is schrijven en lezen soms best lastig
Dat is geheimquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En SPSS ook al. Zeg, wat kun jij eigenlijk wel?
Bij TNO gebruiken ze Statsoft's Statistica, dat is de bom.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef KreKkeR het volgende:
Ik geef toe, het programma kan soms nogal gebruikersonvriendelijk zijn, maar ik ken geen alternatieven in de sociale wetenschap e.d.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef tuxepux het volgende:
SPSS is een geweldig programma. Werkt prima. Je moet alleen wel begrijpen wat je aan het doen bent.
Ja, dat is toch met alle programma's zo? Ligt dus niet aan het programma. Ik zou haast PEBKAC zeggen, maar dat klinkt zo systeembeheerderig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef Saphia het volgende:
Ja en als je niet begrijpt wat je aan het doen bent dan is het een kutprogamma duh
goede klacht![]()
Dan ben je gewoon erg lompquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nogal gebruiksonvriendelijk ja. Voordat ik wist hoe je een staafdiagram maakte was ik 4 maanden verder.
Ik was een van de weinigen die nog iets met dat pakket kon.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
SPSS
Het knullige is dat ik dat tentamen 3 keer gefaald heb, na 6 jaar studie alleen dat nog moest doen voor mijn diploma en toen ineens een 9,7 haalde
Ik weet overigens bij god niet meer hoe het werkt
* Dat nu doet @ werk * . Eindelijk een programma met vertoonbare outputquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
gewoon met sas gaan werken, word je eindelijk is volwassen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen doen statistiek met papier en potlood.
Je vergeet de rekenlineaal nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen doen statistiek met papier en potlood.
Moet wel zeggen dat ik daardoor SPSS meer heb leren waarderenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen nerds doen statistiek met papier en potlood (+rekenmachine).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |