Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef Beauregard het volgende:
OMG, dit topic is prachtig geworden! Iedereen is het eens met TS!
Ik wist dat ik het kon! Boswachter, maak deze even sticky ter voorbeeld voor die imbecielen die hier normaal tachtig topics per dag openen.
SPSS is peanuts, mafkezen. Geen kunst aan als je er een dagje mee oefent.![]()
[KLB]quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom vind je het een vervelende kutapplicatie?
(En dit is een serieuze vraag).
Omdat de graphics voor n00bs zijn. En er zitten geen geluidseffecten in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom vind je het een vervelende kutapplicatie?
(En dit is een serieuze vraag).
Hahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omdat de graphics voor n00bs zijn. En er zitten geen geluidseffecten in.
Iemand cheats trouwens, voor SPSS?
Alt-F4 of Ctrl-Alt-Delquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omdat de graphics voor n00bs zijn. En er zitten geen geluidseffecten in.
Iemand cheats trouwens, voor SPSS?
Goed bezig. Je kunt het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef Beauregard het volgende:
OMG, dit topic is prachtig geworden! Iedereen is het eens met TS!
Ik wist dat ik het kon! Boswachter, maak deze even sticky ter voorbeeld voor die imbecielen die hier normaal tachtig topics per dag openen.
SPSS is peanuts, mafkezen. Geen kunst aan als je er een dagje mee oefent.![]()
TS is gewoom dom!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef tuxepux het volgende:
SPSS is een geweldig programma. Werkt prima. Je moet alleen wel begrijpen wat je aan het doen bent.
Precies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Meh7 het volgende:
TS is gewoom dom!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef tuxepux het volgende:
SPSS is een geweldig programma. Werkt prima. Je moet alleen wel begrijpen wat je aan het doen bent.
Dan ga je toch lekker met een rekenmachientje jouw berekeningen maken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed bezig. Je kunt het wel![]()
SPSSDegene die dat bedacht heeft moeten ze hangen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef Baggeruser het volgende:
blabla
"TS is gay"
"TS snapt er geen flikker van"
"SPSS is voor nerds"
Inderdaad. Het is nogal gebruiksonvriendelijk ja. Voordat ik wist hoe je een staafdiagram maakte was ik 4 maanden verder.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met een rekenmachientje jouw berekeningen maken.
Ik geef toe, het programma kan soms nogal gebruikersonvriendelijk zijn, maar ik ken geen alternatieve in de sociale wetenschap e.d.
Inclusief die van jezelf?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef Beauregard het volgende:
Boswachter, zou je a.u.b. consequent willen zijn en alle 'TS bash' posts willen wijzigen/deleten.
Bedankt.
Volgens mij mist er een ontkenning in je laatste zin.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:38 schreef skyrebel het volgende:
Tijdens mijn opleiding (bedrijfswiskunde) ook SPSS gebruikt en was hiet totaal niet van gecharmeerd. Maar door totale desinteresse in statistiek is dit misschien het meest betrouwbare waarde oordeel
Volgens mij... heb jij echt inzicht!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |