http://nl.wikipedia.org/wiki/Spssquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Knekwurst het volgende:
SPSS?
Moet je ook geen Psychologie gaan studerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef Beauregard het volgende:
Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
Klacht: Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
En dan moet ik volgens mij dit zeggen, want dat zie ik vaker in KLB:
"TS is gay"
"TS snapt er geen flikker van"
"SPSS is voor nerds"
Dus omdat ik SPSS gebruik concludeer jij even fijntjes dat ik psychologie studeer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef starla het volgende:
[..]
Moet je ook geen Psychologie gaan studeren
Neen, omdat jij SPSS niet begrijpt concludeer ik dat je Psychologie studeertquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dus omdat ik SPSS gebruik concludeer jij even fijntjes dat ik psychologie studeer?
lollerfailappz!!!11111quote:
Gelukkig, we kunnen wel wat werkvolk gebruikenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Fiskus het volgende:
kankerprogramma idd, gelukkig ben ik gestopt met de studie
Want jij studeert psychologie en snapt er zelf geen flikker van?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef starla het volgende:
[..]
Neen, omdat jij SPSS niet begrijpt concludeer ik dat je Psychologie studeert
Economiequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want jij studeert psychologie en snapt er zelf geen flikker van?
Nee meid, ik volg een economische studie en mijn interesse in statistiek en dat soort zaken is nihil. Ik zou SPSS best begrijpen als ik er maar de moeite voor deed. En dat doe ik niet. Dus eigenlijk gaat deze klacht over mijzelf.
Klopt, over het algemeen zijn academici schaarsquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Gelukkig, we kunnen wel wat werkvolk gebruiken
Waarom vind je het een vervelende kutapplicatie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef Beauregard het volgende:
Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
Klacht: Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
En dan moet ik volgens mij dit zeggen, want dat zie ik vaker in KLB:
"TS is gay"
"SPSS is voor nerds"
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef Beauregard het volgende:
OMG, dit topic is prachtig geworden! Iedereen is het eens met TS!
Ik wist dat ik het kon! Boswachter, maak deze even sticky ter voorbeeld voor die imbecielen die hier normaal tachtig topics per dag openen.
SPSS is peanuts, mafkezen. Geen kunst aan als je er een dagje mee oefent.![]()
[KLB]quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom vind je het een vervelende kutapplicatie?
(En dit is een serieuze vraag).
Omdat de graphics voor n00bs zijn. En er zitten geen geluidseffecten in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom vind je het een vervelende kutapplicatie?
(En dit is een serieuze vraag).
Hahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omdat de graphics voor n00bs zijn. En er zitten geen geluidseffecten in.
Iemand cheats trouwens, voor SPSS?
Alt-F4 of Ctrl-Alt-Delquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omdat de graphics voor n00bs zijn. En er zitten geen geluidseffecten in.
Iemand cheats trouwens, voor SPSS?
Goed bezig. Je kunt het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef Beauregard het volgende:
OMG, dit topic is prachtig geworden! Iedereen is het eens met TS!
Ik wist dat ik het kon! Boswachter, maak deze even sticky ter voorbeeld voor die imbecielen die hier normaal tachtig topics per dag openen.
SPSS is peanuts, mafkezen. Geen kunst aan als je er een dagje mee oefent.![]()
TS is gewoom dom!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef tuxepux het volgende:
SPSS is een geweldig programma. Werkt prima. Je moet alleen wel begrijpen wat je aan het doen bent.
Precies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Meh7 het volgende:
TS is gewoom dom!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef tuxepux het volgende:
SPSS is een geweldig programma. Werkt prima. Je moet alleen wel begrijpen wat je aan het doen bent.
Dan ga je toch lekker met een rekenmachientje jouw berekeningen maken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed bezig. Je kunt het wel![]()
SPSSDegene die dat bedacht heeft moeten ze hangen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef Baggeruser het volgende:
blabla
"TS is gay"
"SPSS is voor nerds"
Inderdaad. Het is nogal gebruiksonvriendelijk ja. Voordat ik wist hoe je een staafdiagram maakte was ik 4 maanden verder.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met een rekenmachientje jouw berekeningen maken.
Ik geef toe, het programma kan soms nogal gebruikersonvriendelijk zijn, maar ik ken geen alternatieve in de sociale wetenschap e.d.
Inclusief die van jezelf?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef Beauregard het volgende:
Boswachter, zou je a.u.b. consequent willen zijn en alle 'TS bash' posts willen wijzigen/deleten.
Bedankt.
Volgens mij mist er een ontkenning in je laatste zin.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:38 schreef skyrebel het volgende:
Tijdens mijn opleiding (bedrijfswiskunde) ook SPSS gebruikt en was hiet totaal niet van gecharmeerd. Maar door totale desinteresse in statistiek is dit misschien het meest betrouwbare waarde oordeel
Volgens mij... heb jij echt inzicht!quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een ontkenning in je laatste zin.Of je bent gewoon érg zelfverzekerd.
En SPSS ook al. Zeg, wat kun jij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef skyrebel het volgende:
[..]
als wiskundig typke is schrijven en lezen soms best lastig
Dat is geheimquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En SPSS ook al. Zeg, wat kun jij eigenlijk wel?
Bij TNO gebruiken ze Statsoft's Statistica, dat is de bom.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef KreKkeR het volgende:
Ik geef toe, het programma kan soms nogal gebruikersonvriendelijk zijn, maar ik ken geen alternatieven in de sociale wetenschap e.d.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef tuxepux het volgende:
Ja, dat is toch met alle programma's zo? Ligt dus niet aan het programma. Ik zou haast PEBKAC zeggen, maar dat klinkt zo systeembeheerderig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef Saphia het volgende:
Ja en als je niet begrijpt wat je aan het doen bent dan is het een kutprogamma duh
goede klacht![]()
Dan ben je gewoon erg lompquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nogal gebruiksonvriendelijk ja. Voordat ik wist hoe je een staafdiagram maakte was ik 4 maanden verder.
Ik was een van de weinigen die nog iets met dat pakket kon.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
SPSS
Het knullige is dat ik dat tentamen 3 keer gefaald heb, na 6 jaar studie alleen dat nog moest doen voor mijn diploma en toen ineens een 9,7 haalde
Ik weet overigens bij god niet meer hoe het werkt
* Dat nu doet @ werk * . Eindelijk een programma met vertoonbare outputquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
gewoon met sas gaan werken, word je eindelijk is volwassen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen doen statistiek met papier en potlood.
Je vergeet de rekenlineaal nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen doen statistiek met papier en potlood.
Moet wel zeggen dat ik daardoor SPSS meer heb leren waarderenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen nerds doen statistiek met papier en potlood (+rekenmachine).
Wordt spss nu ook al gebruikt op het mbo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:16 schreef Elfy het volgende:
SPSS
Kwantitatieve data analyse
en dan je leraar vragen waar ie naartoe wil aan het einde van zn uitleg
en dan gaat ie gewoon nog meer voorbeelden geven qua getallen in plaats dat ie het inhoudelijk uitlegt
maja dat hebben we dan maar weer gehad![]()
Rekenmachine,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik daardoor SPSS meer heb leren waarderen
Scherp geconstateerd. Knap hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:05 schreef postmortum het volgende:
iedereen hier huilen om spss![]()
jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |