http://nl.wikipedia.org/wiki/Spssquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Knekwurst het volgende:
SPSS?
Moet je ook geen Psychologie gaan studerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef Beauregard het volgende:
Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
Klacht: Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
En dan moet ik volgens mij dit zeggen, want dat zie ik vaker in KLB:
"TS is gay"
"TS snapt er geen flikker van"
"SPSS is voor nerds"
Dus omdat ik SPSS gebruik concludeer jij even fijntjes dat ik psychologie studeer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef starla het volgende:
[..]
Moet je ook geen Psychologie gaan studeren
Neen, omdat jij SPSS niet begrijpt concludeer ik dat je Psychologie studeertquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dus omdat ik SPSS gebruik concludeer jij even fijntjes dat ik psychologie studeer?
lollerfailappz!!!11111quote:
Gelukkig, we kunnen wel wat werkvolk gebruikenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Fiskus het volgende:
kankerprogramma idd, gelukkig ben ik gestopt met de studie
Want jij studeert psychologie en snapt er zelf geen flikker van?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef starla het volgende:
[..]
Neen, omdat jij SPSS niet begrijpt concludeer ik dat je Psychologie studeert
Economiequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want jij studeert psychologie en snapt er zelf geen flikker van?
Nee meid, ik volg een economische studie en mijn interesse in statistiek en dat soort zaken is nihil. Ik zou SPSS best begrijpen als ik er maar de moeite voor deed. En dat doe ik niet. Dus eigenlijk gaat deze klacht over mijzelf.
Klopt, over het algemeen zijn academici schaarsquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Gelukkig, we kunnen wel wat werkvolk gebruiken
Waarom vind je het een vervelende kutapplicatie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef Beauregard het volgende:
Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
Klacht: Wat een vervelende kutapplicatie is het ook.
En dan moet ik volgens mij dit zeggen, want dat zie ik vaker in KLB:
"TS is gay"
"TS snapt er geen flikker van"
"SPSS is voor nerds"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |