K.Nopquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Herald het volgende:
Wie heeft dat systeem van twee knoppen überhaupt bedacht? Er is vast een universitair opgeleide werkbouwtuigkundige hier die me dat kan vertellen.
Dat dus. Prutser.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Je hoeft helemaal niet steeds aan die knoppen te draaien, die zet je gewoon in een beweging goed en dan doe je er niks meer mee tot je klaar bent met douchen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:27 schreef DolleMina het volgende:
Geen idee wie dat bedacht heeft, maar het is volgens mij wel vooroorlogs...![]()
Toen wij in ons appartement trokken, heb ik net zo lang de voordelen van een termostaatkraan bezongen tot mijn man overtuigd was. Hij is nog steeds tevreden.
Ik niet trouwens, want het is een beetje een crappy kraan, waardoor ik met mijn kippekrachtje de warmte niet makkelijk kan verzetten.Dat laatste is later pas gebeurd trouwens...
Of in het geval van mijn huis: koud water voluit, want er is zo veel warm water dat het anders te heet wordtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Warm water voluit en met koud regel je de temperatuur. Zo moeilijk is het niet hoor.
Dat dus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Je hoeft helemaal niet steeds aan die knoppen te draaien, die zet je gewoon in een beweging goed en dan doe je er niks meer mee tot je klaar bent met douchen.
Ja, lach maar. Maar mijn man zet de kraan altijd zo warm, dat ik daar pijn sta te lijden van de hitte van het water...quote:
die dingen zijn echt vreemd. Bij mijn ouders thuis hebben ze een wasbak die dat ook heeft. Helemaal links van de wasbak is heet, helemaal rechts van dat ding is koud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:40 schreef Guncta het volgende:
Die super oudewetse dingen zijn nog irritanter: 1 wasbak, 2 kranen, 1 voor warm en 1 voor koud. Volgens mij hebben ze die veel in Engeland, of ik kwam ze daar toevallig veel tegen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Axia het volgende:
[..]
die dingen zijn echt vreemd. Bij mijn ouders thuis hebben ze een wasbak die dat ook heeft. Helemaal links van de wasbak is heet, helemaal rechts van dat ding is koud.![]()
Misschien als je heeeeeeel snel afwisselt, heb je lauw water...
Mooi, maar debiel. Design zonder nadenken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:15 schreef Guncta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik. Alleen de ene kraan alleen (erg) warm water en de andere alleen (erg) koud water.
En dan met draaiknop. Dus niet per kraan regelbare temperatuur.
Zodat je alleen je temperatuur kan regelen door het water in de wasbak op te vangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |