Hallo allemaal,
Met toeval kom ik deze site tegen, er staan veel reacties over Herbalife maar er zijn er maar weinig die Herbalife echt kennen.
Ik zal proberen uit te leggen wat Herbalife is en hoe het werkt.
Producten van Herbalife, zijn geen afslankmiddelen, maar Herbalife heeft voedingskundige programmas.
Het kan gebruikt worden voor het afslanken maar zelfs ook voor het aankomen het is zelfs goed voor mensen die veel aan sport doen en het is zeer zeker een hele goede aanvulling op onze normale voeding dus puur voor de gezondheid.
Ik ben net als Herbalife er van overtuigd dat goede gewichtsbeheersing begint met goede voeding, zodat het lichaam geen tekorten of overschotten opbouwt. Wanneer u bijv. wilt afslanken is het van belang dat uw lichaam minder calorieen binnen krijgt dan het verbruikt, zodat het reserves kan gaan aanspreken. Wat echter van groot belang is dat het lichaam wel alles binnen krijgt wat het nodig heeft en dat u met het minderen van de calorieen niet ook mindert op de voedingsstoffen. Dan gaat het lichaam n.m.l. de verkeerde reserves aanspreken en verliest u spiermassa en geen vet. Dat is kort termijn werk en zorgt alleen voor jojo-en.
Met de producten krijgt u alle 52 voedingsstoffen die uw lichaam op dagelijkse basis nodig heeft, perfect uitgebalanceerd, binnen. De producten zijn laag- calorisch en het enige wat u hoeft te doen is 2 maaltijden vervangen door een HERBALIFE maaltijdshake . Deze maaltijd is in poedervorm en gaat u mixen met wat u zelf lekker vindt. Deze shakes (in 5 smaken) smaken fantastisch en u zult merken dat u absoluut geen honger heeft! Je krijgt zelfs een heel voldaan gevoel. Naast deze shakes gebruikt u kruidentabletten die er voor zorgen dat uw darmen gereinigd worden, waardoor de voedingstoffen beter wordt opgenomen. Niet alleen bij de maaltijdvervangers maar ook voor alle andere dingen die u eet en drinkt. U zult merken dat u eetlust en zeker uw snoep en snaailust genormaliseerd wordt, zonder dat u er echt mee bezig hoeft te zijn! Naast de 2 maaltijden vervangers blijft u een normale maaltijd gebruiken. Dit mag een warme maaltijd maar ook een broodmaaltijd zijn dus u mag het afwisselen. Bovendien mag u 2 a 3 gezonde tussendoortjes per dag nemen.
De producten zijn100% natuurlijk en zorgen ervoor dat u afslankt op de juiste plaatsen, omdat u lichaamsvet gaat verliezen, en dat merkt u in kilos maar vooral in centimeters in omvang.
Herbalife bestaat al meer dan 25 jaar en wordt wereldwijd in 62 landen gegeten door meer dan 40 miljoen mensen. Ik ben ervan overtuigd dat het werkt,
zelf ben ik er 14 kilo mee afgeslankt en voel me daarbij zelfs SUPER. Voor mij een reden om niet te stoppen met Herbalife. Shaken is vooral bij het begin wennen maar op den duur is het net zo gewoon en lekker als brood eten dus zeker geen straf. Vele kleine kwaaltjes zoals overgansklachten, droge huid, etc. zijn verdwenen.
Het gebruik van Herbalife producten gaat altijd samen met persoonlijke begeleiding. De begeleiding, die in principe telefonisch plaatsvindt, bestaat uit het wekelijks bespreken van de afslank resultaten en uit het beantwoorden van alle vragen die op het afslanken betrekking hebben. Ze geven tips, recepten etc. en als het nodig is kunnen ze ook helpen om de motivatie weer terug te vinden.
De begeleiding is gratis en hoort tot het algemene serviceniveau die ze samen met de producten geven.
Uw ideale gewicht bereiken is niet alleen uw doel. Het is ook het doel van Herbalife !
Ik hoop dat het na dit gelezen te hebben duidelijk is geworden over de werking van Herbalife. Zijn er nog vragen kunt u me altijd mailen.
Groetjes
[ Bericht 3% gewijzigd door Elodie op 18-05-2006 21:30:07 ]