?? meen je niet he. Ken zo al 5 voorbeelden waar het gewicht na een tijd gewoon niet meer afneemt, 2 daarvan kregen door de grote hoeveelheid vruchtensappen die ze erbij moesten drinken maagklachten, waarvan de 1 er een halfjaar later nog steeds mee loopt. fijn spul.quote:Op maandag 26 april 2004 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Het werkt echt heel goed, maar je moet er dan ook nooit meer mee stoppen, anders is het er zo weer aan.
Ja, ik weet ook wel dat het troep is, maar de vraag was hier of je als je er mee stopt dan op gewicht kan blijven en de ervaringen die ik erover hoor zijn dus dat je weer knalhard aan komt.quote:Op maandag 26 april 2004 12:08 schreef Roönaän het volgende:
[..]
?? meen je niet he. Ken zo al 5 voorbeelden waar het gewicht na een tijd gewoon niet meer afneemt, 2 daarvan kregen door de grote hoeveelheid vruchtensappen die ze erbij moesten drinken maagklachten, waarvan de 1 er een halfjaar later nog steeds mee loopt. fijn spul.
Hij valt nu af, maar hoe moet hij op zijn (streef) gewicht blijven?? niet met Herbal Life! Je moet niet met alternatief eten proberen af te vallen, wanneer je op je gewicht wilt blijven kan het jojo-effect ontstaan....quote:Op maandag 26 april 2004 12:32 schreef hardcore-freak het volgende:
Herbal Life helpt echt!!!
Mijn pa gebruikt het ook en hij is in 2 weken van 110 kilo naar 85 kilo afgevallen.
Hij heeft ook een home trainer gekocht en "fietst" nu ook meer. Het is de toekomst
In twee weken 25 kilo afgevallen????quote:Op maandag 26 april 2004 12:32 schreef hardcore-freak het volgende:
Mijn pa gebruikt het ook en hij is in 2 weken van 110 kilo naar 85 kilo afgevallen.
Hij heeft ook een home trainer gekocht en "fietst" nu ook meer. Het is de toekomst
Wat zij zegt!quote:Op maandag 26 april 2004 12:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
In twee weken 25 kilo afgevallen????
Dat geloof ik dus niet. En dat is trouwens erg slecht!
Sure.quote:Op maandag 26 april 2004 12:32 schreef hardcore-freak het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2004 12:29 schreef Beaker1 het volgende:
1 tip! Meng de shake met melk en niet met vruchtensappen, want dat kan leiden tot vreselijke diaree!!
En door het hoge zuurgraad problemen met je maagslijmvlies :S :S :S
een hogere zuurgraad dan je maagzuur?quote:1 tip! Meng de shake met melk en niet met vruchtensappen, want dat kan leiden tot vreselijke diaree!!
En door het hoge zuurgraad problemen met je maagslijmvlies :S :S :S
vruchtensappen zijn over het algemeen erg zuur. dat tast je maagslijmvlies aan.. dat bedoelde ik met zuurgraad. melk is namelijk nauwelijks zuur.quote:Op maandag 26 april 2004 13:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
een hogere zuurgraad dan je maagzuur?![]()
wat zit daarin? zoutzuur?
Vruchtesappen hebben een veel hogere pH waarde dan je maagzuur. Lijkt me niet dat dit een probleem kan zijn. Ja, voor je gebit hooguit, maar niet voor je maagslijmvlies.quote:Op maandag 26 april 2004 13:30 schreef Roönaän het volgende:
[..]
vruchtensappen zijn over het algemeen erg zuur. dat tast je maagslijmvlies aan.. dat bedoelde ik met zuurgraad. melk is namelijk nauwelijks zuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |