abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3581736
Nou jongens morgen ga ik beginnen! Ik heb 4 soorten pillen, shakepoeder en thee. Ik ben benieuwd

Ik weeg nu 80 kilo (jaja ik schrok vanmezelf, ik zie er ook niet zo uit hoor!)

Kleding maat: 42 en broekmaat soms 44

morgen zet ik hier de metingen van mijn borstomvang. middel en benen neer. En ik hou het hier bij! Dus ik hou jullie op de hoogte. En dan gaan we zien of het troepw is! Ikzelf denk van niet!

† In Memoriam † vrijdag 22 maart 2002 @ 23:43:55 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3584219
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:32 schreef Nyles het volgende:
Herbal-Life is VOEDING geen specifiek afslankrommel. (Zo denken de meeste mensen erover).
Er zijn verschillende programma's je kunt afvallen en bijkomen (JoJo effect? ,kent iemand et?) en natuurlijk gewoon in evenwicht blijve en geloof me het werkt....
Uiteraard is Herbalife een afslankmiddel, je zegt het eigenlijk zelf al.

Mijn schoonzus is ook 'distributeur' van het spul en ze probeert mij ook min of meer over te halen. Voor ik eventueel zwicht, en iets van 100 € voor een basispakketje lap, probeer ik dus ook eerst meer informatie in te winnen.

Het schijnt wel te werken, zij viel er iig mee af, maar ik ben benieuwd naar de keerzijde van het verhaal, die er ongetwijfeld moet zijn.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_3585706
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:32 schreef Nyles het volgende:
ps: D'r zijn niet voor niets mensen miljonair mee geworden en ziten er ikweetniethoeveel mensen aan de herbalife die moddervet waren en nu even slank zijn als het huidige model nu...(lees----> Visgraat)Dus denk nou niet gelijk aan onzin als je ergens "Herbal-Life" hoort....
jij gelooft het zeker ook als je naar een piramidespel bijeenkomst gaat dat al die dikke auto's voor de deur door dat spel komen, en dat je in no time ook in zo'n bak rijdt als je eraan meedoet

of in die tellsellzooi buikspierdingen gelooft

begrijp me niet verkeerd, met herbalife zal je ongetwijfeld afvallen, sommige meer dan anderen maar het is geen 'wondermiddel'
en dat hele wazige piramidegedoe eromheen trekt me totaal niet
het speelt echt in op de gevoelens van mensen, als je zelf heel hard wil geloven dat je afvalt en je gaat dat spul gebruiken dan lijkt het een stuk meer

maargoed succes ermee

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Redactie Frontpage zaterdag 23 maart 2002 @ 06:44:20 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3586348
Herbalife is toch niks anders dan Multi level marketing?
pi_4305266
En Charmed_Angel hoe gaat het nu? Ben je nog steeds aan de herbalife? Hoe zijn je ervaringer er tot nu toe mee?
pi_4314807
ik heb besloten om er mee te stoppen. Ik heb nog voor een maand pillen en shakes.

Het helpt geweldig! 1 Kledingmaat minder. Je voelt je fitter en dus ook lekkerder.

Maar helaas het werd te duur voor mij. Ik was per maand ¤300,- kwijt. Dat geld kan ik beter besteden aan iets anders.

Ik kon ook distributeur worden, maar ja dan heb ik wel klanten nodig. Als ik dat was geworden dan was ik er zeker mee door gegaan.

Ik dnek dat ik volgende maand maar stacker gaat proberen....stukken goedkoper en het schijnt te werken!

pi_9147607
Ik ga er morgen mee beginnen

spannend

maar ik begin er heel positief aan hij is vandaag langs geweest en ik heb vanille en chocola gekozen.
Ik heb echte foto's gezien.
En hij was een gewone man geen tellsel achtig iets.
ik heb er vertrouwen in. Bij smam is een stagaire die doet het ook die is geweldig veel afgevallen.

pi_9151997
Ik heb vanmorgen chocola gehad gemengd met melk
heerlijk
  zondag 16 maart 2003 @ 09:52:42 #34
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_9152066
Volgens mij helpt een gezonde levensstijl veel langduriger dan die poedertjes en pillen die je moet nemen. Dat is maar tijdelijk en zodra je er mee stopt kom je weer aan (lees hierboven maar). Dat je een netto-winst hebt is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat het een gewoonte is om tussendoor niet meer te snoepen.

Veel sporten, gezond eten en genoeg slapen is ook een gewoonte als je er in het begin de tijd in steekt.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_9152112
quote:
Op zondag 16 maart 2003 09:52 schreef Melluh het volgende:
Volgens mij helpt een gezonde levensstijl veel langduriger dan die poedertjes en pillen die je moet nemen. Dat is maar tijdelijk en zodra je er mee stopt kom je weer aan (lees hierboven maar). Dat je een netto-winst hebt is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat het een gewoonte is om tussendoor niet meer te snoepen.

Veel sporten, gezond eten en genoeg slapen is ook een gewoonte als je er in het begin de tijd in steekt.

Ik ben meer dan een jaar lang naar een dietiste geweest en precies alles opgevolgd en geen 1 keer afgevallen.
Ik ik neem aan dat een dietiste op schrijft wat gezond is.
En ik snoep zoiezo niet tussendoor.
En om op gewicht te blijven kun je ook voortaan smorgens die shake blijven gebruiken. Dat is toch makkelijk om te doen lijkt me zo. Want het is niet vies het is zelfs lekker.
pi_9152200
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:00 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik ben meer dan een jaar lang naar een dietiste geweest en precies alles opgevolgd en geen 1 keer afgevallen.
Ik ik neem aan dat een dietiste op schrijft wat gezond is.
En ik snoep zoiezo niet tussendoor.
En om op gewicht te blijven kun je ook voortaan smorgens die shake blijven gebruiken. Dat is toch makkelijk om te doen lijkt me zo. Want het is niet vies het is zelfs lekker.

Sport je er ook bij?
pi_9152240
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:13 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Sport je er ook bij?

wij hebben thuis zo'n crosstrainer dus daar ga ik nu elke dag opstaan
dat het vel mooi blijft
pi_9152275
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 19:31 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik moet vanavonbd om half 9 terugbellen, of ik het doie ja of nee.

hmm. je moest ze dus terugbellen.
Klinkt niet erg vriendelijk he.
Ze proberen gewoon zoveel mogelijk mensen lid te maken en zelf de winst te ontvangen
[url=http://www.06ringtones.nl]06ringtones.nl[/url]
pi_9152346
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:23 schreef DaNiToNeS het volgende:

[..]

hmm. je moest ze dus terugbellen.
Klinkt niet erg vriendelijk he.
Ze proberen gewoon zoveel mogelijk mensen lid te maken en zelf de winst te ontvangen

Ligt eraan wie het is
wij waren vrijdagavond bij een vrouw dat was echt 10 keer niks
Dat leek net of je life in een tellsell reclame zat. Dus daar hebben we het ook niet gehaald. Maar nu hebben we een hele vriendelijk en leuke meneer.
  zondag 16 maart 2003 @ 11:27:51 #40
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_9152853
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:18 schreef Riann het volgende:
wij hebben thuis zo'n crosstrainer dus daar ga ik nu elke dag opstaan
Ook zo'n 45 minuten of meer?
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_9155083
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:27 schreef Melluh het volgende:

[..]

Ook zo'n 45 minuten of meer?

langzaam opbouwen
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 14:45:10 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_9156119
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:32 schreef Riann het volgende:

[..]

Ligt eraan wie het is
wij waren vrijdagavond bij een vrouw dat was echt 10 keer niks
Dat leek net of je life in een tellsell reclame zat. Dus daar hebben we het ook niet gehaald. Maar nu hebben we een hele vriendelijk en leuke meneer.

Dus als je een beetje lief bent, niet pusht en ook nog eens man is dat een rede meer dan dat je bij een vrouw zit die het héél erg graag wil verkopen?? Ik zou juist iets om het product kopen en niet om de verkoper.

Ik ken ook mensen die het gebruikt hebben. Er was zelfs iemand die een persoon aan gewicht afgevallen was in een half jaar tijd (70 kilo) Het lullige alleen was toen hij gestopt was hij in 4 maanden tijd er weer 30 kilo bij had. Hij zit nu zijn hele leven lang aan herbalife om maar niet weer 2 mensen qua gewicht te zijn...

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9156236
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:45 schreef moussy het volgende:
Ik ken ook mensen die het gebruikt hebben. Er was zelfs iemand die een persoon aan gewicht afgevallen was in een half jaar tijd (70 kilo) Het lullige alleen was toen hij gestopt was hij in 4 maanden tijd er weer 30 kilo bij had. Hij zit nu zijn hele leven lang aan herbalife om maar niet weer 2 mensen qua gewicht te zijn...
Dat is het probleem met dit soort produkten.....
pi_9158099
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:50 schreef fokje het volgende:

[..]

Dat is het probleem met dit soort produkten.....

Yup dat wel daarom blijf ik het denk ik heel mijn leven gebruiken
ik heb er zoveel voor over om er slank/beetje mollig uit te zien
  maandag 17 maart 2003 @ 16:56:46 #45
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9183591
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:19 schreef Riann het volgende:

ik heb er zoveel voor over om er slank/beetje mollig uit te zien

Ook een dagelijks bezoekje aan de sportschool ?
  maandag 17 maart 2003 @ 17:03:33 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9183804
je goed voelen door pillen

Heb zelf eens de kracht goed te eten.
Dan heb je al die dure troep ook niet nodig.

Het is je zelf voor de gek houden.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9187856
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb besloten om er mee te stoppen. Ik heb nog voor een maand pillen en shakes.

Het helpt geweldig! 1 Kledingmaat minder. Je voelt je fitter en dus ook lekkerder.

Maar helaas het werd te duur voor mij. Ik was per maand ¤300,- kwijt. Dat geld kan ik beter besteden aan iets anders.

Ik kon ook distributeur worden, maar ja dan heb ik wel klanten nodig. Als ik dat was geworden dan was ik er zeker mee door gegaan.

Ik dnek dat ik volgende maand maar stacker gaat proberen....stukken goedkoper en het schijnt te werken!

Ik was dus gestopt en binnen 2 maanden zaten er al weer 8 kilo aan!

Dus 5 kilo ofzo afgevallen, maar na het stoppen 8 kilo erbij!

Ik heb nu stacker...jaja weer pillen ik weet het, maar het helpt tot nu toe wel.......dit vind ik finer dan herbalife en goedkoper!

pi_18690336
Hallo,
Vorig jaar ben ik een paar weekjes bezig geweest met weightcare maaltijdrepen, het helpt om ff snel af te vallen, maar daarna moet je ook je eet patroon aan passen, anders zit het er zo weer bij op..
Volgens mij geldt dat voor alle maaltijdvervangers.
Het enige verschil met herbalife en de meeste andere maaltijd vervangers is dat herbalife natuurlijke ingredienten heeft en die anderen niet?

Hebben jullie ervaringen met herbalife? En de ervaringen van distributeurs hoef ik niet te horen, die zijn toch wel positief
Ik vind het nl best wel duur, en ik geloof best dat je er van afvalt, maar uiteindelijk komt elk pndje toch door t mondje..
Als je je eetpatroon niet aanpast en niet meer gaat bewegen, kom je uiteindelijk toch weer op je oude gewicht terug..
pi_18690369
Naja.. als je door het kopen van die troep geen geld meer overhebt om voer te kopen, val je uiteindelijk schijnlijk ook best af
  maandag 26 april 2004 @ 12:03:58 #50
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18690382
Mijn ervaring is dat een ex van mij er rijk mee probeerde te worden en dat dat totaal niet gelukt is, verder is de oprichter ervan (ben de naam ff kwijt) een poos geleden onder zeer dubieuze omstandigheden aan zn eind gekomen.

Ik zou zeggen, smakelijk eten, ik flip ff een burgertje in de pan
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')