Ga eens dood.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef method21 het volgende:
Een griepje heb je natuurlijk zo he ....
Met dit weer ligt er ook vaak iets wat niet goed valt op de bbqquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef method21 het volgende:
Een griepje heb je natuurlijk zo he ....
Was maar een verzoekje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je moeder is overleden aan de griep en nu wens je iemand dood?
punkersquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef 2609 het volgende:
hahahahaha lowlands dat is echt voor losers mankomen allemaal van die punkers enzo weet i khet
Hoeveel vakantiedagen heb je dan? Ik heb er 37 en die krijg ik met moeite op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Vakantiedagen over, dat heb ik nou dus nooit begrepen he...
Ik vind mijn werk erg leuk, absoluut, maar vrije tijd vind ik nog altijd 100x leuker!
Het is regelmatig voor gekomen dat ik op het eind van het jaar een dag of 3 teveel had gebruikt. Nooit klachten over gehad, vind de baas fijner dan 3 weken over.
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef zakpatat90 het volgende:
Mijn klacht: Ik kreeg 3 weken terwijl ik er maar 2 wilde.
Tja, ik vind het zo nutteloos om vrije dagen op te nemen om niets te gaan doen, dan heb ik altijd zoiets van: laat mij maar werken. En als ik dan aan het einde van het jaar die vrije dagen kan inleveren om hardware van te kopen, doe ik dat soms liever...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Vakantiedagen over, dat heb ik nou dus nooit begrepen he...
Ik vind mijn werk erg leuk, absoluut, maar vrije tijd vind ik nog altijd 100x leuker!
Het is regelmatig voor gekomen dat ik op het eind van het jaar een dag of 3 teveel had gebruikt. Nooit klachten over gehad, vind de baas fijner dan 3 weken over.
Juist! je vader snapt het! en andere maar denken...ooh was ik maar op vakantiequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:08 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat je wel kan doen met die te weinig vakantiedagen van je. Dat doet mijn vader ook altijd.
Die gaat pas de laatste week in augustus met vakantie.
Iedereen komt weer terug en jij mag nog.
En verder is het ook minder druk enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |