en deze is niet nieuw omdat.. ? er misschien huidschilfers op de verpakking zitten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef delano.888 het volgende:
Hier bij de Next level voor 25 nieuw te koop
Bedankt, ik wou bieden op dit topic, maar nu hoeft dat niet meer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:29 schreef GWD het volgende:
http://www.psxshop.nl/psx(...)4aff4c5d5dce65970794 <--- hier issie 15 euro
Helaas is dit NIET de cooler die ik aanbied! Deze is een stuk minder estetisch en waarschijnlijk lager van qualiteit aangezien het een merkloos product is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:29 schreef GWD het volgende:
http://www.psxshop.nl/psx(...)4aff4c5d5dce65970794 <--- hier issie 15 euro
http://www.nyko.com/nyko/products/?i=93 De officiele site bied misschien lichtelijk uitkomst. De specs staan daar en er staat kort hoe het gebruikt dient te worden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Gaddle het volgende:
Hoe werkt dat dan precies?
ik snap het nog niet helemaal moet ik eerlijk bekenen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Up.
Eventueel te ruil voor Uncharted Drakes Fortune!
Ik heb het even uitgezocht voor je en het blijkt dat deze idd gemaakt is voor de 60 GB. Maar hij pas ook op de 40GB, het enige wat daar anders is zijn 2 kleine pinnetjes die men even moet afbreken of afknippen van de cooler, waarna deze ook net zo makkelijk en stevig te monteren is op de 40GBquote:Op zondag 27 juli 2008 14:43 schreef mnoire het volgende:
is deze op elke versie van de ps3 te monteren (ik las iets dat zon cooler alleen op de 60gigh versie past)
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Up.
Eventueel te ruil voor Uncharted Drakes Fortune!
Pas je op dat dat klopt, want veel koelers die voor de 60gb gemaakt zijn gebruiken het bovenste usb poortje, die dus helemaal niet bestaat op de 40gb, zou t ff checken als ik jou wasquote:Op zondag 27 juli 2008 16:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgezocht voor je en het blijkt dat deze idd gemaakt is voor de 60 GB. Maar hij pas ook op de 40GB, het enige wat daar anders is zijn 2 kleine pinnetjes die men even moet afbreken of afknippen van de cooler, waarna deze ook net zo makkelijk en stevig te monteren is op de 40GB
Wat ik zeg klopt. de koeler maakt gebruik van de voeding van de PS3 zelf, en dit gaat dus NIET via de USB.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pas je op dat dat klopt, want veel koelers die voor de 60gb gemaakt zijn gebruiken het bovenste usb poortje, die dus helemaal niet bestaat op de 40gb, zou t ff checken als ik jou was
Ok, wilde je alleen maar even waarschuwen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat ik zeg klopt. de koeler maakt gebruik van de voeding van de PS3 zelf, en dit gaat dus NIET via de USB.
Don't worry, ik weet wat ik verkoopquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, wilde je alleen maar even waarschuwen voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |