Zoals ik reeds heb opgemerkt in mijn openingspost: het gaat mij niet om wie er gaat poseren of wie Kristel van Eijk is. Het gaat mij om de decadentie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Post eens wat foto's man ! Ik wil weten wie er gaat poseren. Verdoemen he !
Oh, ja ik zag alleen maar een hele lap tekst en geen samenvatting of Klacht: .....quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zoals ik reeds heb opgemerkt in mijn openingspost: het gaat mij niet om wie er gaat poseren of wie Kristel van Eijk is. Het gaat mij om de decadentie.
Je had liever Giel ofzo gezien natuurlijk ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zoals ik reeds heb opgemerkt in mijn openingspost: het gaat mij niet om wie er gaat poseren of wie Kristel van Eijk is. Het gaat mij om de decadentie.
Mijn lat komt überhaupt niet omhoog bij het zien van die Kristel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:26 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Je had liever Geil gezien natuurlijk ?
Ik zou haar doen. Ik leg m'n lat niet zo hoog. Ik doe tenslotte de moeder van Kreator ook
Ze stribbelt in iedergeval niet tegen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:27 schreef Kreator het volgende:
Waarom wil toch iedereen zo graag mijn vorige maand overleden moeder 'doen'? Is het hip? Ik snap het niet.
Je bent het gewend dat vrouwen tegenstribbelen als je ze probeert te neuken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:28 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Ze stribbelt in iedergeval niet tegen.
Neuh meestal gebruik ik daar GHB voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent het gewend dat vrouwen tegenstribbelen als je ze probeert te neuken?
TIP: Dat is niet de bedoeling. Misschien moet je ze het gewoon eens vragen, of het mag.
Jij bent blauw?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Gefeliciteerd. U gaat door voor de nieuwe DJ Sandstorm Jaarmix DVDquote:
de boswachter mix:quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. U gaat door voor de nieuwe DJ Sandstorm Jaarmix DVD
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Degene die nu het hardst zitten te baggeren zaten eerst het hardst te kankeren over de bagger.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:50 schreef GateWayX het volgende:
pfff, wat een bagger met dat flauwe plaatje man.![]()
rot lekker op met dat kutplaatjequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef Jarno het volgende:
Sorry Martijn, ik denk dat je in de war bant. Het plaatje (hihi) van nu is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |