Echt he, Orangequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef Jim-E het volgende:
T-Mobile, KPN, Hi, Vodafone, ze doen dit allemaal. Daarom vind ik het jammer dat Orange er niet meer is.Die rekenden echt per seconde.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:18 schreef Darkomen het volgende:
Doet idd elke mobiele provider, je betaald altijd de eerste minuut.
Je bent dom als je dat niet weet en er over klaagt.
Telfort internet rocks!
Dat verklaard meteen waaróm ze er niet meer zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef Jim-E het volgende:
T-Mobile, KPN, Hi, Vodafone, ze doen dit allemaal. Daarom vind ik het jammer dat Orange er niet meer is.Die rekenden echt per seconde.
Eensch! Downloaden met 2Mb per seconde voor 19,95 per maand is niks mis meequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:18 schreef Darkomen het volgende:
Telfort internet rocks!
Wat een domme reactie. Het bereik van Telfort is hetzelfde, enige verandering is wanneer Telfort geen dekking heeft je automatisch overgaat op het netwerk van KPN. Oftewel, je moet eens een nieuwe telefoon kopen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Maren1 het volgende:
Ik blij; bij mij kloppen mn rekeningen gewoonIs dit pre-paid misschien?
wat ik wel kut aan ze vindt is dat t bereik sinds de overname door kpn echt zuigt...
Ik denk dat de meeste mensen dat wel doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef heiden6 het volgende:
Overigens, mensen die een mobiel abonnement afsluiten en pas bij het ontvangen van de rekening naar de prijzen en voorwaarden gaan kijken.
Gelukkig zeg je zelf al dat je een domme reactie gaat gevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een domme reactie. Het bereik van Telfort is hetzelfde, enige verandering is wanneer Telfort geen dekking heeft je automatisch overgaat op het netwerk van KPN. Oftewel, je moet eens een nieuwe telefoon kopen.
Kun je deze post misschien in het Nederlands vertalen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef Maren1 het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je zelf al dat je een domme reactie gaat geven![]()
Nooit geleerd als je ergens verstand van hebt dat je dan gewoon je waffel moet houden zeker.... :aai:
Hij heeft gewoon gelijk hoor zeikstraal.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef Maren1 het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je zelf al dat je een domme reactie gaat geven![]()
Nooit geleerd als je ergens verstand van hebt dat je dan gewoon je waffel moet houden zeker.... :aai:
Is Orange er niet meer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:50 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat verklaard meteen waaróm ze er niet meer zijn
Het zuigt... Ze zijn al vanaf de 16de bezig om mijn internet te repareren. En dit mogen ze proberen tot de 26ste. Eerste telefoontje wisten ze niet waar het aan kon liggen. "porbeer een andere pc". Geregeld, gedaan, hetzelfde probleem (kom niet op de activeringspagina). Kon maximaal 5 dagen duren, kan zeker 10 dagen duren. Pas daarna kunnen ze het handmatig omzetten (waarschijnlijk tien minuten werk..) Ik heb het opgezegd en ga mijn heil ergens anders proberen.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:18 schreef Darkomen het volgende:
Telfort internet rocks!
Het is vandaag toch pas de 26ste? Waarom eergister al opzeggen dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:07 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het zuigt... Ze zijn al vanaf de 16de bezig om mijn internet te repareren. En dit mogen ze proberen tot de 26ste. Eerste telefoontje wisten ze niet waar het aan kon liggen. "porbeer een andere pc". Geregeld, gedaan, hetzelfde probleem (kom niet op de activeringspagina). Kon maximaal 5 dagen duren, kan zeker 10 dagen duren. Pas daarna kunnen ze het handmatig omzetten (waarschijnlijk tien minuten werk..) Ik heb het opgezegd en ga mijn heil ergens anders proberen.
Is overgenomen door T-Mobile. Netwerk van Orange gaat langzaam over naar T-Mobile en vele GSM masten de overbodig zijn gaan in de verkoop.quote:
Alletwee de zendmasten van Orange gaan over, toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is overgenomen door T-Mobile. Netwerk van Orange gaat langzaam over naar T-Mobile en vele GSM masten de overbodig zijn gaan in de verkoop.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alletwee de zendmasten van Orange gaan over, toch?
t,quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een domme reactie. Het bereik van Telfort is hetzelfde, enige verandering is wanneer Telfort geen dekking heeft je automatisch overgaat op het netwerk van KPN. Oftewel, je moet eens een nieuwe telefoon kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |