Jij geniet waarschijnlijk van die big american prutsdingen en zo. Daar walg ik van. Misschien vind ik deze pizza dus wel te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:24 schreef kaakaa het volgende:
niet te vreten, je kan de rest dat hier nog ligt ophalen. Wel opnieuw opwarmen..
Dat niet maar er zitten leipe kruiden op en grote lappen bacon..quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij geniet waarschijnlijk van die big american prutsdingen en zo. Daar walg ik van. Misschien vind ik deze pizza dus wel te doen.
dat zijn tenminste acceptabele diepvries pizza'squote:Op woensdag 23 juli 2008 07:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij geniet waarschijnlijk van die big american prutsdingen en zo. Daar walg ik van. Misschien vind ik deze pizza dus wel te doen.
wat de boer niet kent, vreet ie niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:28 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat niet maar er zitten leipe kruiden op en grote lappen bacon..Niet echt een chille combo. Ik ga maar ff een boterham met pate bouwen..
Dat vind ik dus wel lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:28 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat niet maar er zitten leipe kruiden op en grote lappen bacon..![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn tenminste acceptabele diepvries pizza's
Ja maar daar hoor je eigenlijk gewoon een anti-pasti, primi piatti en segundi (of hoe je het ook schrijft) te bestellen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:14 schreef DrDarwin het volgende:
Binnenkort in Italië maar weer eens echt aan de pizza zoals het hoort.
Als die dikke bodems dezelfde consistentie zouden hebben als de dunne had je vast gelijk, bij Americans is die bodem echter luchtiger en dus prima te verteren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]dikke bodems zijn ranzig, dan gooi ik wel een berg salami in een doormiddengesneden brood ofzo
Dat zijn inderdaad hartstikke lekkere diepvriespizza's. Big Americans en die dunne Dr. Oetker dingen ben ik ook wel over te spreken, alleen raak ik van laatsgenoemde pas een beetje vol als ik d'r minimaal 2 op heb.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Xith het volgende:
Je moet voor de Casa di Mama pizzas gaan.
Dr.Oetker kan er niks van.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:39 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad hartstikke lekkere diepvriespizza's. Big Americans en die dunne Dr. Oetker dingen ben ik ook wel over te spreken, alleen raak ik van laatsgenoemde pas een beetje vol als ik d'r minimaal 2 op heb.
Wow, nuttige toevoeging zeg! Met jou zal KLB écht beter gaan worden!!!111111quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Bak je dan ook friet !
En drink er een pilsje bij dat je net onder de wasemkap hebt gepakt terwijl er zojuist een vliegtuig van het vliegveld overvliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |