Pffft. *mompelt iets over nuchter zijn en toch plezier hebben*quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:08 schreef de_boswachter het volgende:![]()
Anders drink je gewoon meer pils voordat je gaat pitten ! Mietje !
Neuh, heb m'n portie aandacht voor vandaag nu al wel binnenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:09 schreef maffemuts het volgende:
Goh arme jij
En nu krijgen we n uitgebreid verslag over hoe jij straks denkt in slaap te vallen enzo ?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:15 schreef remlof het volgende:
Wie laat dan ook z'n konijnen schilderen om 8 uur 's ochtends
Ik heb 't opgegeven om te begrijpen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:15 schreef remlof het volgende:
Wie laat dan ook z'n konijnen schilderen om 8 uur 's ochtends
Jezus, hoeveel kraakschandalen,vandalen en sandalen lopen er hier rond op Fokquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:37 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik heb 't opgegeven om het te begrijpen.
Nee, doe er eens wat aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:39 schreef Wupppie het volgende:
nu wel dan?
Dat ik een afspraak heb om 8 uur en dat die lui er nog niet zijn. Maar je mag eventueel ook een slaapliedje zingen. Al had ik dat liever een uurtje of 10 geleden gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:45 schreef Wupppie het volgende:
waar moet ik wat aan doen?
dat jij je een afspraak om 8 uur in je mik laat schuiven? of het feit dat je niet kan slapen?
je moet ook op het kopjeknopje drukken, niet op de middelste!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef Strychnine het volgende:
En nou is m'n Senseo ook nog dood, als ik druk op die middelste knop blijft het lampje branden zonder dat 'ie gaat opwarmen.
Godverdetyfus.
Ik krijg hier echt een pleurishumeur van.
(jaja, ik weet het, koop een dagboek. Maar ik zit er net zo lekker voor)
Ja, maar, hij warmt niet opquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Wupppie het volgende:
[..]
je moet ook op het kopjeknopje drukken, niet op de middelste!
Dank, daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef Wupppie het volgende:
mocht dat niet helpen, even het 1kopjeknopje en het 2kopjesknopje tegelijk induwen
wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef Strychnine het volgende:
Ze zouden eerst maandag komen, toen dinsdag, nu is het vandaag geworden. En vorige week zouden ze ook al een keer komen. Bastards. Gelukkig zijn het wel de buitenkozijnen, dat scheelt voor de lucht![]()
Slaap lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |