quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:00 schreef right_turn het volgende:
Lekkere chick beauty is in the eye of the beholder wil niet mijn hyveschick worden.
Ik kom haar volgende week weer tegen, als ze mijn hyveschickie is, zit ik al in haar 'ring of trust'.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:03 schreef mooiboi89 het volgende:
Chicks moet je niet via hyves fixen.
Bellen en smsen is beter, sowieso alleen maar willen hyven vieze homo
Misschien heeft ze d'r hyves inbox nog niet gechecktquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:00 schreef right_turn het volgende:
Dus kom je van het weekend een leuk exemplaar tegen van het vrouwelijke geslacht en daar ga je met je dronken kop een praatje mee maken. Je vergeet wat je tegen haar gezegd hebt, eigenlijk kun je alleen maar vaagjes herinneren hoe ze er uit ziet en en dan laat een vriend een paar lekkere foto's zien van die chick in bikini die hij van haar hyves heeft geplukt.
Nou, die chick wil je toch ook op je hyves en dan wijst zij je uitnodiging af!![]()
Klacht: Lekkere chick beauty is in the eye of the beholder wil niet mijn hyveschick worden.
Subklacht1: Fobolove
Subklacht2: Love hurts
Wel, mijn uitnodiging was geen openstaande uitnodiging meer. Nog een keer gestuurd!quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Misschien heeft ze d'r hyves inbox nog niet gecheckt
Waarom schat? Waarom?quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wel, mijn uitnodiging was geen openstaande uitnodiging meer. Nog een keer gestuurd!
Ik heb nog wel op je gestemd als enigequote:Op woensdag 23 juli 2008 02:35 schreef Juup© het volgende:
Ik ben geen vrouw, maar ik zou jou ook niet op mijn Hyve willen hebben
Dan nogquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb nog wel op je gestemd als enige
Verklaar U nader.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:35 schreef kraakvandaal het volgende:
Waarom wil iedereen zo nodig hyven? Zelfs Msn is nog minder kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |