Hier is een link naar een pagina
met een goede programma om streams te bekijken! Het programma heet : BB Centre.
De url is : http://redrival.com/mindsweeper/BB/index.html
Als er nog suggesties zijn voor updates
van het programma, stuur ze dan naar deze
topic
Alvast Bedankt!
Dus download BBCentre bij : http://redrival.com/mindsweeper/BB/index.html
En als er commentaar is of suggesties, stuur
ze dan hiernaar toe in deze topic
Alvast Bedankt
En op die pagina staat er ook wat er in de volgende versie komt te staan.
Als je nog een goed idee hebt om mijn
programma beter te maken zijn die natuurlijk altijd welkom....
Bedankt voor je reactie =)
quote:
op 11-14-1999 om 05:46 PM schreef MInDSweeper het volgende:Als je nog een goed idee hebt om mijn
programma beter te maken zijn die natuurlijk altijd welkom....
Het zal wel niet mogelijk zijn denk ik, maar een versie waarbij je alle beeld desgewenst kan uitzetten en het geluid kan overhouden lijkt me ideaal. Mits de opgeslorpte bandbreedte dan naar rato vermindert, he. Op dit moment is het voor simpele modemgebruikers erg lastig om gelijktijdig de streams aan te hebben en andere dingen op het internet te doen (dit forum lezen en reloaden bijvoorbeeld)
[Dit bericht is gewijzigd door PeteRp (Datum 14 November 1999).]
Bedankt nogmaals!
quote:
op 11-14-1999 om 05:56 PM schreef MInDSweeper het volgende:
PeterP, heel erg bedankt voor je reactie en ik zal kijken of dat mogelijk is en hopelijk is dat ook zoBedankt nogmaals!
Ik heb er niet zo veel verstand van hoor maar volgens mij is er geen gescheiden audiokanaal. Als het je lukt ben ik zeker je man, Mindsweeper!
quote:
op 11-14-1999 om 06:09 PM schreef MInDSweeper het volgende:
Ik zal proberen
OK succez! Het mooiste zou het zijn als je standaard geluid op de achtergrond hebt aanstaan en direct beeld kan "bijschakelen" als je hoort dat er iets bijzonders gebeurt.
Opmerkingen van het programma zijn ook welkom =)
Wat ik graag zou zien (misschien heb je het al) is een vertikale optie , kan die mooi in de zwarte balk naaste fok!zine staan en niet in beeld over text heen.
quote:
op 11-14-1999 om 08:26 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Heb je prog net gedownload , extensies waren niet goed na uitpakken : .dll is .dl_ geworden (en zo met alle extensies.)
Wat ik graag zou zien (misschien heb je het al) is een vertikale optie , kan die mooi in de zwarte balk naaste fok!zine staan en niet in beeld over text heen.
Je zou eerst setup.exe moeten runnen en dan
wordt het programma geinstalleerd op je
computer. Het bestand heet nog .dl_ omdat het nog niet geinstalleerd is.
Als je nog problemen hebt , laat het dan weten
Groeten
Application removal logfile 'C:\W98\STUNST.002' not found. unable to continue.
dit was al de 2e keer , de eerste keer was het STUNST.001 wat ie niet kon vinden ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |