PM maar wanneer je in omgevign Emmen bent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Hey deox, wij moeten eens samen wat drinkennaar de club enzo.
vrou-we-lijk schoon David!quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Sowieso horen kerels/pubers die geen verstand hebben van tieten geen forum te modden wat gaat om (je raad het al) tieten.
Grapje, ik vind je nog steeds puikend.quote:
mokkels links laten liggen, en lekker bij Fok blijven als ik over vrouwen wil praten.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:14 schreef Relayer het volgende:
[..]
mokkels links laten liggen, en lekker bij Fok blijven als ik over vrouwen wil praten.
Ik moet bij dit stukje text een traantje wegpinken, so truequote:Op woensdag 23 juli 2008 01:30 schreef SHE het volgende:
Wat een vuige liegerikjes bij elkaar hier.
Alsof ook maar iemand hier een prachtige, suikerzoete 16/7-jarige zijn nest uit zou trappen. Zelfs van 15 voel je niets als ze over haar leeftijd liegt.
U weet wel, van die onbevlekte kipjes die nog opkijken naar de sukkelige twintiger.
You know you'd hit it.
Dus TS moet dat mokkelgezeur gewoon negeren en pics van zijn tienersletjes in B&H dumpen.
So true, deed Bill Wyman van The Stones het niet ooit met een 13-jarige? Maar zoals ik in dit topic zei, een van mijn familieleden heeft het meegemaakt, ik zou het dus zelf echt niet kunnen, de gedachte alleen al maakt me misselijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:30 schreef SHE het volgende:
Wat een vuige liegerikjes bij elkaar hier.
Alsof ook maar iemand hier een prachtige, suikerzoete 16/7-jarige zijn nest uit zou trappen. Zelfs van 15 voel je niets als ze over haar leeftijd liegt.
U weet wel, van die onbevlekte kipjes die nog opkijken naar de sukkelige twintiger.
You know you'd hit it.
Dus TS moet dat mokkelgezeur gewoon negeren en pics van zijn tienersletjes in B&H dumpen.
Misselijk, schmisselijk. Van zure dertigers word je misselijk. Van jonge, vitale poppetjes is nog geen man op deze planeet misselijk geworden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:34 schreef Relayer het volgende:
[..]
So true, deed Bill Wyman van The Stones het niet ooit met een 13-jarige? Maar zoals ik in dit topic zei, een van mijn familieleden heeft het meegemaakt, ik zou het dus zelf echt niet kunnen, de gedachte alleen al maakt me misselijk.
Ik zat je maar wat te pesten hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:28 schreef Relayer het volgende:
Zo, het laatste wat ik hier nog over kwijt wil voor ik ga slapen, en dan speciaal voor bijvoorbeeld JanusAnus.: Hier een link naar eenvan mijn bijdrages aan het lekkere konten topic. Zoals je zult zien is het lekker gevariëerd, de een lijkt jong, de andere niet. Om ff definitief duidelijk te maken dat ik meisjes die jong lijken wel leuk vind, maar dat ik niet alleen maar daar naar kijk. Lekkerste konten topic (deel 1)
Zegt de zure doos van 30quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Misselijk, schmisselijk. Van zure dertigers word je misselijk. Van jonge, vitale poppetjes is nog geen man op deze planeet misselijk geworden.
Doe dus maar niet zo krampachtig omdat die mokkel-kneus er niet mee om kon gaan. Hier kun je gewoon jezelf zijn.
ik jou ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |