quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:44 schreef dj_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, die clit van haar is zo groot het lijkt wel een penis![]()
![]()
Tof!quote:GVD, ik begin me nu enorm kwaad te maken
als je het vergelijkt met jouw penis.....dan heb je wel een kleintjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:44 schreef dj_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met jouw penis.....dan heb je wel een kleintje
Duh, mijn geklaag wordt daar nu natuurlijk ook verwijderd. Degene die macht hebben, zullen die altijd naar eigen goedkeuring gebruiken.quote:
sukkel dat niet d'r cl...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:44 schreef dj_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Pedo-alert!!!
Vies wijf trouwens... geef mij maar dit
jazeker. ik word indirect voor pedo uitgemaakt. En ik mag dan wel meer geïnteresseerd zijn in een lieve uitstraling dan grote tieten, maar als er wel iets is dat ik haat, zijn het PEDO'Squote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:58 schreef Inverted_World het volgende:
Poehoe, wat erg zeg, een mod die iets van je vind
Hij heeft wel gelijk:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:44 schreef dj_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nou jij hebt gelijk, iedereen weet het, je bent geen pedo, die mod weet het zelfs, dan is het toch goed?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:03 schreef Relayer het volgende:
[..]
jazeker. ik word indirect voor pedo uitgemaakt. En ik mag dan wel meer geïnteresseerd zijn in een lieve uitstraling dan grote tieten, maar als er wel iets is dat ik haat, zijn het PEDO'S
Je komt een beetje pedo over vind ik. Hoor je dat vaker?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:03 schreef Relayer het volgende:
[..]
jazeker. ik word indirect voor pedo uitgemaakt. En ik mag dan wel meer geïnteresseerd zijn in een lieve uitstraling dan grote tieten, maar als er wel iets is dat ik haat, zijn het PEDO'S
Alleen hier en op mokkels...alle andere mensen die me kennen zijn het met me eens dat boven de 18 legaal is ongeacht hoe iemand er verder uit ziet. Is ook logisch, wnat niemand kiest voor zijn eigen uiterlijk. Als iedereen zou denken dat iemand die er jonger uit ziet dan haar echte leeftijd geen vriendje mag hebben, zou Oost-Europa in no time uitgestorven zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je komt een beetje pedo over vind ik. Hoor je dat vaker?
Sarcasme en zo. Je maakt er zo'n big deal van.. ik bedoel zo serieus dat jij het neemt, zou je bijna denken dat je wel pedo bent !quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Relayer het volgende:
[..]
Alleen hier en op mokkels...alle andere mensen die me kennen zijn het met me eens dat boven de 18 legaal is ongeacht hoe iemand er verder uit ziet. Is ook logisch, wnat niemand kiest voor zijn eigen uiterlijk. Als iedereen zou denken dat iemand die er jonger uit ziet dan haar echte leeftijd geen vriendje mag hebben, zou Oost-Europa in no time uitgestorven zijn
Ik moest hardop lachen. Serieusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met jouw penis.....dan heb je wel een kleintje
ik heb al een link naar de pics geplaatst, maar goed, hier nog maar eens: Babe Of The Day Voor Fok waren de foto's duidelijk geen probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:28 schreef nattermann het volgende:
Ik snap je punt niet. Plaats eens wat pics!?
Dus het gaat niet om hoe iemand zich gedraagt of eruit ziet, maar om hoe oud ze feitelijk is en of het van de wet wel mag? Je vindt iemand die zich gedraagt en eruit zit alsof ze jonger dan 18 is dus wel aantrekkelijk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:44 schreef Relayer het volgende:
Maar als ik goed overweg zou kunnen met een vrouw waarvan ik weet dat ze meerderjarig is ook al lijkt ze jonger, en ze zou meer willen, zou ik haar niet afwijzen.
Sowieso voldoet je host niet. Imagevenue is op FOK! niet toegestaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef Relayer het volgende:
[..]
ik heb al een link naar de pics geplaatst, maar goed, hier nog maar eens: Babe Of The Day Voor Fok waren de foto's duidelijk geen probleem.
Kijk, dáár zeg ik dan weer tegen: Mea Culpaquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sowieso voldoet je host niet. Imagevenue is op FOK! niet toegestaan.
En ja, ik mod ook B&H.
Okee danquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:55 schreef Relayer het volgende:
Waar gaat dit heen? Het lijkt nu alsof je wilt aantonen dat ik wel degelijk pedo ben omdat ik zou kunnen vallen op iemand die jonger lijkt, en dus ook automatisch zou kunnen vallen op iemand die jonger is.
Wel, op iemand die zich gedraagt als een minderjarige zou ik nooit vallen.
Deze is zo makkelijk dat ik hem niet eens in ga koppenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en Bio heeft er verstand van
Want appel.
quote:
Ga je gangquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Deze is zo makkelijk dat ik hem niet eens in ga koppen
Hey deox, wij moeten eens samen wat drinkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En als die kutpuber niet eens weet wat met-art is, mag ie dood vallen
PM maar wanneer je in omgevign Emmen bent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Hey deox, wij moeten eens samen wat drinkennaar de club enzo.
vrou-we-lijk schoon David!quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Sowieso horen kerels/pubers die geen verstand hebben van tieten geen forum te modden wat gaat om (je raad het al) tieten.
Grapje, ik vind je nog steeds puikend.quote:
mokkels links laten liggen, en lekker bij Fok blijven als ik over vrouwen wil praten.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:14 schreef Relayer het volgende:
[..]
mokkels links laten liggen, en lekker bij Fok blijven als ik over vrouwen wil praten.
Ik moet bij dit stukje text een traantje wegpinken, so truequote:Op woensdag 23 juli 2008 01:30 schreef SHE het volgende:
Wat een vuige liegerikjes bij elkaar hier.
Alsof ook maar iemand hier een prachtige, suikerzoete 16/7-jarige zijn nest uit zou trappen. Zelfs van 15 voel je niets als ze over haar leeftijd liegt.
U weet wel, van die onbevlekte kipjes die nog opkijken naar de sukkelige twintiger.
You know you'd hit it.
Dus TS moet dat mokkelgezeur gewoon negeren en pics van zijn tienersletjes in B&H dumpen.
So true, deed Bill Wyman van The Stones het niet ooit met een 13-jarige? Maar zoals ik in dit topic zei, een van mijn familieleden heeft het meegemaakt, ik zou het dus zelf echt niet kunnen, de gedachte alleen al maakt me misselijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:30 schreef SHE het volgende:
Wat een vuige liegerikjes bij elkaar hier.
Alsof ook maar iemand hier een prachtige, suikerzoete 16/7-jarige zijn nest uit zou trappen. Zelfs van 15 voel je niets als ze over haar leeftijd liegt.
U weet wel, van die onbevlekte kipjes die nog opkijken naar de sukkelige twintiger.
You know you'd hit it.
Dus TS moet dat mokkelgezeur gewoon negeren en pics van zijn tienersletjes in B&H dumpen.
Misselijk, schmisselijk. Van zure dertigers word je misselijk. Van jonge, vitale poppetjes is nog geen man op deze planeet misselijk geworden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:34 schreef Relayer het volgende:
[..]
So true, deed Bill Wyman van The Stones het niet ooit met een 13-jarige? Maar zoals ik in dit topic zei, een van mijn familieleden heeft het meegemaakt, ik zou het dus zelf echt niet kunnen, de gedachte alleen al maakt me misselijk.
Ik zat je maar wat te pesten hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:28 schreef Relayer het volgende:
Zo, het laatste wat ik hier nog over kwijt wil voor ik ga slapen, en dan speciaal voor bijvoorbeeld JanusAnus.: Hier een link naar eenvan mijn bijdrages aan het lekkere konten topic. Zoals je zult zien is het lekker gevariëerd, de een lijkt jong, de andere niet. Om ff definitief duidelijk te maken dat ik meisjes die jong lijken wel leuk vind, maar dat ik niet alleen maar daar naar kijk. Lekkerste konten topic (deel 1)
Zegt de zure doos van 30quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Misselijk, schmisselijk. Van zure dertigers word je misselijk. Van jonge, vitale poppetjes is nog geen man op deze planeet misselijk geworden.
Doe dus maar niet zo krampachtig omdat die mokkel-kneus er niet mee om kon gaan. Hier kun je gewoon jezelf zijn.
ik jou ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |