Dan zal ik toch maar morgen is wat antimuizen mateiraal gaan kopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:36 schreef BTKlus het volgende:
Als je één muis ziet ga er dan maar vanuit dat er ca. 10 zijn dus bestrijden is het motto en je hoeft ze niet op te wachten daar hebben ze muizen vallen of muizen gifdozen voor bedacht.
Wees eens lief of ben je bang voor muizen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:45 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Dan zal ik toch maar morgen is wat antimuizen mateiraal gaan kopen.
moet ik wel een hoge emmer vinden. Want uit een gewone emmer kunnen muizen uitspringen. Ik ga is opzoek naar een mooie bak ervoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:49 schreef Stali het volgende:
Uitroeien kan altijd nog he.
Zet een emmer met een laagje knaagdiervoer neer en zet er een plankje tegenaan.
De muis valt in de emmer en wacht daar op jou om hem elders uit te zetten.
Een Fokker heeft me ooit op deze diervriendelijke muizenval gewezen...
Alleen wist ik toen niet dat ik de muis per ongeluk met de bureaulade geplet had want daar kwam ik pas ruim een jaar later achter..
bang, neh. Het is alleen dat je zoveel geduld moet hebben om een muis te vangen. Maar dood zijn ze nog leuker vooral om open te snijden en leuke proefjes mee te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees eens lief of ben je bang voor muizen?.
Je bent een schat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef jagermaster het volgende:
[..]
moet ik wel een hoge emmer vinden. Want uit een gewone emmer kunnen muizen uitspringen. Ik ga is opzoek naar een mooie bak ervoor.
Idd, en muizen jongen ook nog als de ziekte dus bestrijden is het toverwoord en dat kun je het beste met van die muizenkorrels / tarwe doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:36 schreef BTKlus het volgende:
Als je één muis ziet ga er dan maar vanuit dat er ca. 10 zijn dus bestrijden is het motto en je hoeft ze niet op te wachten daar hebben ze muizen vallen of muizen gifdozen voor bedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |