*zucht* laat ook maar. Het is gewoon weer zo'n verzuurde oldbie met zo'n "vroeger was alles beter" houding.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:18 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik mag toch klagen of niet?
[..]
Fok is een bende, als je hier wat langer was had je dat ook kunnen weten.
[..]
Wat maakt het uit dat ik er niet direct last van heb? Ik mag toch wel zeggen dat ik VIJF mods overdreven vind?! Of moet ik maar mijn mond dichthouden omdat jij er geen problemen mee hebt?
[..]
Ben de laatste firmware update aan het downloaden, duurt nog 5 minuten en dan ben ik weer helemaal up2date.
It wasn't me. Maar ik had het over dat die mod zei dat de bagger was verwijderd, waarop ik zei dat je dan beter gelijk heel KLB kunt verwijderenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:51 schreef slakkie het volgende:
Mooi getekend die OP, doe je ook aan verzoeknummers.
Ben het wel met je eens trouwens, fucking mensen die mensen willen inhalen die aan het inhalen zijn. Kunnen ze in 020 ook wat van...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef slakkie het volgende:
[..]
Trap de mindere mods de laan uit en zet ElizabethR er weer op.
Als je daarmee maar niet bedoelt, dat je vindt dat ik mod moet worden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:14 schreef slakkie het volgende:
Kunnen ze ook beter doen, er zijn mods die het wel snappen (en jij ook dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je daarmee maar niet bedoelt, dat je vindt dat ik mod moet worden.Ik laat me niet uit over je anale wensen, maar gezien je sig kan je wel een mod worden. Ik zie potentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En de rest dan? Dat zijn Mods in wording of zo?quote:
Och.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik scroll op een verloren momentje wel eens door dit subforum en stel dan elke keer vast dat KLB met geen 10 mods is te runnen. Kansloze missie.
Ja, maar dan verwacht je wel bepaalde capaciteitenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef ToT het volgende:
En idd; met 5 moddy's heb je meer kans dat er op de meeste tijdstippen van de dag wel iemand aanwezig is die de boel in de gaten kan houden.
Echt wel, kwestie van bij de juiste aankloppen (nu is whoops dat alleen nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:24 schreef slakkie het volgende:
[..]
Met deze instelling krijg je die HTML rechten wel
Slarioux kusjes geven en meer oraal genot, komt goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Echt wel, kwestie van bij de juiste aankloppen (nu is whoops dat alleen niet)
.
Ja, en weet je wat we doen? We stellen Koning Bagger aan!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef cerror het volgende:
KLB is zo'n enorm baggerhol geworden dat het wel nodig is....
You got to know ze enemy. Of zoiets.... uhg...quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat we doen? We stellen Koning Bagger aan!
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |