Er zijn daar dan ook maar weinig actieve usersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:50 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik volg MED niet, zitten te weinig mods op
Je zou het anders in je eentje afkunnen, met 2 vingers in je neus en een blinddoek op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, ik was FA. En ja, daar had ik geen tijd meer voor.
En nee, ik ben te negatief ingesteld om KLB te modden.
De klacht naar jou toe is dat je niet kan lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat is nu de klacht slakkie? Want KLB bestaat al een tijdje uit 5 mods en er zijn er 2 vervangen door nieuwe mods in de hoop dat het nu wat beter gaat. ONZ bestaat overigens ook uit 5 mods, dus ik zie het probleem niet.
Dat komt omdat jullie dat forum read only houden, ik heb best mooie mededelingen, maar die kan ik er niet posten...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn daar dan ook maar weinig actieve users
Trap de mindere mods de laan uit en zet ElizabethR er weer op. Problem solved. Samen met Cynix (r) heb je dan een topteam. Remco erbij als vliegende keep, meer heb je niet nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maarre, 5 mods op KLB is ook al een poosje hoor
FAIL!!!quote:
Kansloos kutfiguur.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:54 schreef slakkie het volgende:
[..]
De klacht naar jou toe is dat je niet kan lezen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
FAIL!!!
STERF!!!
HOERRR!!!
Bij wijze van spreken dan, he.
Leuk, een nieuwe reeks: ADOLS: Wordt jij de nieuwe FOK!Admin?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef slakkie het volgende:
[..]
Trap de mindere mods de laan uit en zet ElizabethR er weer op. Problem solved. Samen met Cynix (r) heb je dan een topteam. Remco erbij als vliegende keep, meer heb je niet nodig.
Ik heb anders een perfect figuur. En de klacht is terecht. Dat jij niet begrijpend kan lezen is niet mijn probleem, eerder de jouwe.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kansloos kutfiguur.JIj opent een onterechte klacht. Er is onderdehand al 3 weken een hele reeks bezig over dit verschijnsel en nu de nieuwe mods er zijn begin jij te klagen? Beetje kansloos IMO.
Wie kan er nu niet lezen? Ik ga er ook niet eens meer op in. Misschien moet je die tijdmachine je van je ff goed instellen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:02 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik heb anders een perfect figuur. En de klacht is terecht. Dat jij niet begrijpend kan lezen is niet mijn probleem, eerder de jouwe.
Ik wil mijn FA-knopjes terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef slakkie het volgende:
Trap de mindere mods de laan uit en zet ElizabethR er weer op. Problem solved. Samen met Cynix (r) heb je dan een topteam. Remco erbij als vliegende keep, meer heb je niet nodig.
Ik vind dat je een forum met 2 a 3 mods wel moet aankunnen, 5 mods op een forum is overkill. Dat je vandaag meer topics hebt, heeft misschien te maken met het feit dat users 5 mods willen gaan uitdagen. Zou ik ook doen, als ik geen manieren geleerd had van m'n moeder.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:00 schreef ToT het volgende:
Gezien die baggerreeks van vanavond, al die lemmings die hier regelmatig te zien zijn en het temperament van sommige mensen lijkt het me geen overbodige luxe om hier 5 moddy's te hebben.
Maar wat is er zo erg aan 5 moddy's te hebben? Je vindt dat er te veel topics op slot gegooid worden?
Ik heb geen ambitie om FA te worden, ik zou alleen maar vriendjes politiek bedrijven. Kunnen jullie teveel klagen, moet ik ook 5 mods gaan aanstellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk, een nieuwe reeks: ADOLS: Wordt jij de nieuwe FOK!Admin?
Ik heb de geschikte kandidaat al gevonden.
Een normaal forum wel ja. KLB en ONZ niet. Als je wat vaker zou komen, zou je dat ook weten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:07 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een forum met 2 a 3 mods wel moet aankunnen,
Waarom, heb je er last van? Het is toch goed dat er altijd 1 mod is die de boel in de gaten kan houden?quote:5 mods op een forum is overkill.
Niet alleen vandaag, het is al maanden een bende. Als je wat vaker zou komen, zou je dat ook weten.quote:Dat je vandaag meer topics hebt, heeft misschien te maken met het feit dat users 5 mods willen gaan uitdagen. Zou ik ook doen, als ik geen manieren geleerd had van m'n moeder.
quote:
Ik mag toch klagen of niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef BobbyB het volgende:
Waarom, heb je er last van? Het is toch goed dat er altijd 1 mod is die de boel in de gaten kan houden?
Fok is een bende, als je hier wat langer was had je dat ook kunnen weten.quote:Niet alleen vandaag, het is al maanden een bende. Als je wat vaker zou komen, zou je dat ook weten.
Wat maakt het uit dat ik er niet direct last van heb? Ik mag toch wel zeggen dat ik VIJF mods overdreven vind?! Of moet ik maar mijn mond dichthouden omdat jij er geen problemen mee hebt?quote:Daarom snap ik je klacht ook niet want ten eerste hoef jij helemaal geen last te hebben van het aantal mods op een forum en ten tweede is deze klacht 3 weken terug al naar voren gekomen waardoor er nu 2 nieuwe mods zijn.
Ben de laatste firmware update aan het downloaden, duurt nog 5 minuten en dan ben ik weer helemaal up2date.quote:Dan kun je wel tegen mij lopen bitchen dat ik niet kan lezen, maar de enige die niet up-to-date is ben jij.
Er zijn 2 mods op KLBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maarre, 5 mods op KLB is ook al een poosje hoor
Ik gaf al aan in mijn openingspost wat mijn probleem is, dat het lichtelijk overdreven is. Ik maak 1 topic aan, ik tel minstens 5 mods (ook uit andere fora) een stel FA's, een admin, alsof die niet een topic kunnen sluiten als het nergens over gaat. Dus, ik herhaal, vijf mods zijn overdreven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef ToT het volgende:
I think we have a troll here, aangezien er ook geen antwoord gegeven wordt op vragen als wat nou echt het probleem is.
Overkill....tja, een Ferrari op de Nederlandse snelwegen is ook overkill, maar wat is er op tegen? Wie heeft er last van als de bestuurder zich netjes gedraagt?
En idd; met 5 moddy's heb je meer kans dat er op de meeste tijdstippen van de dag wel iemand aanwezig is die de boel in de gaten kan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |