abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:53:00 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_60284401
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:50 schreef slakkie het volgende:

[..]

Ja hallo, ik volg MED niet, zitten te weinig mods op
Er zijn daar dan ook maar weinig actieve users
pi_60284408
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, ik was FA. En ja, daar had ik geen tijd meer voor.

En nee, ik ben te negatief ingesteld om KLB te modden.
Je zou het anders in je eentje afkunnen, met 2 vingers in je neus en een blinddoek op.
pi_60284424
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat is nu de klacht slakkie? Want KLB bestaat al een tijdje uit 5 mods en er zijn er 2 vervangen door nieuwe mods in de hoop dat het nu wat beter gaat. ONZ bestaat overigens ook uit 5 mods, dus ik zie het probleem niet.
De klacht naar jou toe is dat je niet kan lezen.
pi_60284433
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Er zijn daar dan ook maar weinig actieve users
Dat komt omdat jullie dat forum read only houden, ik heb best mooie mededelingen, maar die kan ik er niet posten...
pi_60284460
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maarre, 5 mods op KLB is ook al een poosje hoor
Trap de mindere mods de laan uit en zet ElizabethR er weer op. Problem solved. Samen met Cynix (r) heb je dan een topteam. Remco erbij als vliegende keep, meer heb je niet nodig.
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 23:57:04 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_60284478
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Komt goed
FAIL!!!

STERF!!!

HOERRR!!!

Bij wijze van spreken dan, he.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_60284491
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:54 schreef slakkie het volgende:

[..]

De klacht naar jou toe is dat je niet kan lezen.
Kansloos kutfiguur. JIj opent een onterechte klacht. Er is onderdehand al 3 weken een hele reeks bezig over dit verschijnsel en nu de nieuwe mods er zijn begin jij te klagen? Beetje kansloos IMO.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60284539
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

FAIL!!!

STERF!!!

HOERRR!!!

Bij wijze van spreken dan, he.
pi_60284556
Gezien die baggerreeks van vanavond, al die lemmings die hier regelmatig te zien zijn en het temperament van sommige mensen lijkt het me geen overbodige luxe om hier 5 moddy's te hebben.

Maar wat is er zo erg aan 5 moddy's te hebben? Je vindt dat er te veel topics op slot gegooid worden?
pi_60284587
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef slakkie het volgende:

[..]

Trap de mindere mods de laan uit en zet ElizabethR er weer op. Problem solved. Samen met Cynix (r) heb je dan een topteam. Remco erbij als vliegende keep, meer heb je niet nodig.
Leuk, een nieuwe reeks: ADOLS: Wordt jij de nieuwe FOK!Admin?

Ik heb de geschikte kandidaat al gevonden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 juli 2008 @ 00:01:56 #61
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60284590
Dan kan ik er ook nog wel bij als mod
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60284593
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Kansloos kutfiguur. JIj opent een onterechte klacht. Er is onderdehand al 3 weken een hele reeks bezig over dit verschijnsel en nu de nieuwe mods er zijn begin jij te klagen? Beetje kansloos IMO.
Ik heb anders een perfect figuur. En de klacht is terecht. Dat jij niet begrijpend kan lezen is niet mijn probleem, eerder de jouwe.
pi_60284610
Je zou 10 mods kunnen hebben. Dat maakt toch helemaal niks uit. Het is niet alsof ze betaald krijgen hoor
pi_60284630
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:02 schreef slakkie het volgende:

[..]

Ik heb anders een perfect figuur. En de klacht is terecht. Dat jij niet begrijpend kan lezen is niet mijn probleem, eerder de jouwe.
Wie kan er nu niet lezen? Ik ga er ook niet eens meer op in. Misschien moet je die tijdmachine je van je ff goed instellen.
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 00:05:50 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_60284659
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef slakkie het volgende:
Ik wil mijn FA-knopjes terug.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_60284686
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:00 schreef ToT het volgende:
Gezien die baggerreeks van vanavond, al die lemmings die hier regelmatig te zien zijn en het temperament van sommige mensen lijkt het me geen overbodige luxe om hier 5 moddy's te hebben.

Maar wat is er zo erg aan 5 moddy's te hebben? Je vindt dat er te veel topics op slot gegooid worden?
Ik vind dat je een forum met 2 a 3 mods wel moet aankunnen, 5 mods op een forum is overkill. Dat je vandaag meer topics hebt, heeft misschien te maken met het feit dat users 5 mods willen gaan uitdagen. Zou ik ook doen, als ik geen manieren geleerd had van m'n moeder.
pi_60284722
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Leuk, een nieuwe reeks: ADOLS: Wordt jij de nieuwe FOK!Admin?

Ik heb de geschikte kandidaat al gevonden.
Ik heb geen ambitie om FA te worden, ik zou alleen maar vriendjes politiek bedrijven. Kunnen jullie teveel klagen, moet ik ook 5 mods gaan aanstellen
pi_60284753
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik wil mijn FA-knopjes terug.
Ja, ik wil je weer als FA terugzien, kan ik weer 3 jaar vooruit met mijn tijdmachine.
pi_60284774
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:07 schreef slakkie het volgende:

[..]

Ik vind dat je een forum met 2 a 3 mods wel moet aankunnen,
Een normaal forum wel ja. KLB en ONZ niet. Als je wat vaker zou komen, zou je dat ook weten.
quote:
5 mods op een forum is overkill.
Waarom, heb je er last van? Het is toch goed dat er altijd 1 mod is die de boel in de gaten kan houden?
quote:
Dat je vandaag meer topics hebt, heeft misschien te maken met het feit dat users 5 mods willen gaan uitdagen. Zou ik ook doen, als ik geen manieren geleerd had van m'n moeder.
Niet alleen vandaag, het is al maanden een bende. Als je wat vaker zou komen, zou je dat ook weten.

Daarom snap ik je klacht ook niet want ten eerste hoef jij helemaal geen last te hebben van het aantal mods op een forum en ten tweede is deze klacht 3 weken terug al naar voren gekomen waardoor er nu 2 nieuwe mods zijn.

Dan kun je wel tegen mij lopen bitchen dat ik niet kan lezen, maar de enige die niet up-to-date is ben jij.
pi_60284797
Gelukkig hebben we BobbyB nog als mod
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60284809
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
Gelukkig hebben we BobbyB nog als mod
pi_60284858
I think we have a troll here, aangezien er ook geen antwoord gegeven wordt op vragen als wat nou echt het probleem is.

Overkill....tja, een Ferrari op de Nederlandse snelwegen is ook overkill, maar wat is er op tegen? Wie heeft er last van als de bestuurder zich netjes gedraagt?

En idd; met 5 moddy's heb je meer kans dat er op de meeste tijdstippen van de dag wel iemand aanwezig is die de boel in de gaten kan houden.
pi_60284881
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef BobbyB het volgende:
Waarom, heb je er last van? Het is toch goed dat er altijd 1 mod is die de boel in de gaten kan houden?
Ik mag toch klagen of niet?
quote:
Niet alleen vandaag, het is al maanden een bende. Als je wat vaker zou komen, zou je dat ook weten.
Fok is een bende, als je hier wat langer was had je dat ook kunnen weten.
quote:
Daarom snap ik je klacht ook niet want ten eerste hoef jij helemaal geen last te hebben van het aantal mods op een forum en ten tweede is deze klacht 3 weken terug al naar voren gekomen waardoor er nu 2 nieuwe mods zijn.
Wat maakt het uit dat ik er niet direct last van heb? Ik mag toch wel zeggen dat ik VIJF mods overdreven vind?! Of moet ik maar mijn mond dichthouden omdat jij er geen problemen mee hebt?
quote:
Dan kun je wel tegen mij lopen bitchen dat ik niet kan lezen, maar de enige die niet up-to-date is ben jij.
Ben de laatste firmware update aan het downloaden, duurt nog 5 minuten en dan ben ik weer helemaal up2date.
pi_60284887
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maarre, 5 mods op KLB is ook al een poosje hoor
Er zijn 2 mods op KLB
pi_60284937
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef ToT het volgende:
I think we have a troll here, aangezien er ook geen antwoord gegeven wordt op vragen als wat nou echt het probleem is.

Overkill....tja, een Ferrari op de Nederlandse snelwegen is ook overkill, maar wat is er op tegen? Wie heeft er last van als de bestuurder zich netjes gedraagt?

En idd; met 5 moddy's heb je meer kans dat er op de meeste tijdstippen van de dag wel iemand aanwezig is die de boel in de gaten kan houden.
Ik gaf al aan in mijn openingspost wat mijn probleem is, dat het lichtelijk overdreven is. Ik maak 1 topic aan, ik tel minstens 5 mods (ook uit andere fora) een stel FA's, een admin, alsof die niet een topic kunnen sluiten als het nergens over gaat. Dus, ik herhaal, vijf mods zijn overdreven.

En een mod vergelijk ik niet met een Ferrari, ik ga echt niet lekkere chicks scoren met Fok-mods. Misschien dat ik Rianne zover krijg dat ze me neemt, maar of je daar blij mee moet zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')