MissHobjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Op alles slakken zout leggen
Zelfs de slak is bij de ark gekomen
Omdat jij nog in de zaadbal van je Pa zat op dat moment betekend niet dat Fok toen ook nog in de kinderschoenen stond.quote:
quote:
FOK! is toch niet te vergelijken met toen gekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:40 schreef slakkie het volgende:
[..]
Omdat jij nog in de zaadbal van je Pa zat op dat moment betekend niet dat Fok toen ook nog in de kinderschoenen stond.
Ben goed bezig, kan al een memory spel in m'n eentje uitspelen, zonder fouten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
Goedzo TS, je kan tellen. Nu nog wat aan je geheugen doen.
Ik wil dan weleens van Danny weten hoeveel actieve users er toen waren en hoeveel actieve users er nu zijn. Acree mag ook wel met de stats komen om deze bewering te staven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FOK! is toch niet te vergelijken met toen gek![]()
Die 40 AT's op een dag?
30 topics dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:40 schreef slakkie het volgende:
[..]
Omdat jij nog in de zaadbal van je Pa zat op dat moment betekend niet dat Fok toen ook nog in de kinderschoenen stond.
Kansloos forum dan, opheffen. Nieuwe klacht, Fok houdt kansloze fora in stand.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik scroll op een verloren momentje wel eens door dit subforum en stel dan elke keer vast dat KLB met geen 10 mods is te runnen. Kansloze missie.
HAHAquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:43 schreef dj_boswachter het volgende:
nee hoor, 4...
Ik ben geen modje meer dankzij dit topic
Ach, het houdt de ellende een beetje uit de andere fora.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:43 schreef slakkie het volgende:
Kansloos forum dan, opheffen. Nieuwe klacht, Fok houdt kansloze fora in stand.
Ksst jijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, het houdt de ellende een beetje uit de andere fora.
Welnee, komt goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik scroll op een verloren momentje wel eens door dit subforum en stel dan elke keer vast dat KLB met geen 10 mods is te runnen. Kansloze missie.
Dan kan het net zo goed een niet gemodereerd forum zijn (was jij niet FA trouwens?!?!?!?!?!?!) Of hebben ze je gevraagd om ook op KLB te gaan modden en kwam je tijd te kort voor andere taken... (hilarisch, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, het houdt de ellende een beetje uit de andere fora.
Ja, ik was FA. En ja, daar had ik geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:46 schreef slakkie het volgende:
Dan kan het net zo goed een niet gemodereerd forum zijn (was jij niet FA trouwens?!?!?!?!?!?!) Of hebben ze je gevraagd om ook op KLB te gaan modden en kwam je tijd te kort voor andere taken... (hilarisch, al zeg ik het zelf)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ja hallo, ik volg MED niet, zitten te weinig mods opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef yvonne het volgende:
Sjezus Slak, je loopt een jaar of 3 achter
Maarre, 5 mods op KLB is ook al een poosje hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:50 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik volg MED niet, zitten te weinig mods op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |