Bier.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
Lees ik hier het woord "deceptie" tussen de regels door?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bôh gek die ken ik, paar weken terug nog bier mee gedronken
Waarom moet hij FA worden dan?
Lees je maar even in, knuppelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bôh gek die ken ik, paar weken terug nog bier mee gedronken
Waarom moet hij FA worden dan?
Doelpaal door je rectum, kliek-modquote:
Ik lees geen ONZ/PUBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lees je maar even in, knuppel
Daarom zeg ik ook, lees je in.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik lees geen ONZ/PUB
Wil je het plsssssssssssssssssssssssssss vertellen?
In welke van de 1178923 topics van FOK!?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, lees je in.
Mowoachquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
Je bedoelde 1178989?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In welke van de 1178923 topics van FOK!?
Je kunt beter aan een farce denken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik heb een ochtendhumeur en mijn odol is nog niet door komen zettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef yvonne het volgende:
Makkelijk zo de TT
Zeg DB, wij nemen ene vrije dag, succes
Zie de slotjeslijstquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:12 schreef Jarno het volgende:
Haha, is die sukkel het toch geworden? Cool. Dat gaan we eens volgen dan..
Nu zal KLB wel snel leefbaar worden dan he.quote:
Moet ik roflcopter slotjes zetten dan ? Verzuurd stuk vretenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:20 schreef Jarno het volgende:
Haha, check 'm nu al politiek correcte slotjes zetten dan. Er is helemaal niks meer over van die toughguy-ik-ben-de-geeeeeeksteeeeeee act van 'm.. Ik voorspel een stille aftocht na een maand of 2, 3 ivm studie en/of werk.
Dat is net zoiets als voorspellen dat Nederland het WK misschien niet gaat winnen..quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:20 schreef Jarno het volgende:
Ik voorspel een stille aftocht na een maand of 2, 3 ivm studie en/of werk.
Correctie: anderhalve maand.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik roflcopter slotjes zetten dan ? Verzuurd stuk vreten
Ik durf het aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als voorspellen dat Nederland het WK misschien niet gaat winnen..
Ik zeg 4 weken, J:/.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien moet je gewoon een touw pakken, je nek erdoorheen steken, op een krukje gaan staan en het touw aan de trap hangen. Vergeet vooral niet de kruk onder je uit te schoppen.
Succes
Ja, je collega'squote:
Ik ben benieuwd of de crew één lijn durft te trekken met deze mongool. Leuk experiment, ik ben voor!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:25 schreef Kreator het volgende:
Misschien moeten er even een FB topic van maken:
"is dit nou de manier waarop moderators tegenwoordig met hun users omgaan?"
Dit is het topic waar we kunnen zien of ie er is ja of neequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef stbabylon het volgende:
Is het echt nodig om 2 KLB SC's te hebben?
Ik heb op je gestemd, triangelboy.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe huilies![]()
Eerst me belachelijk maken dat ik geen mod werd en Juup(c) wel en dat ik het ook nooit zou worden. En nu ben ik het en nu is het huil:huil. Want wij hebben al zolang geslijmt op blauw te worden/wij functioneerden zelf bagger in het blauw, dus hoe kan die mongool het dan worden![]()
![]()
![]()
Jullie zijn gePWND. En hard in het poepertje
En bevalt het afzeiken je goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is het topic waar we kunnen zien of ie er is ja of nee
Je hebt een voorbeeldfunctie rukkertje. Gedraag je en ga puin ruimen. KLB is nu al een grotere teringzooi dan voor je mod was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe huilies![]()
Eerst me belachelijk maken dat ik geen mod werd en Juup(c) wel en dat ik het ook nooit zou worden. En nu ben ik het en nu is het huil:huil. Want wij hebben al zolang geslijmt op blauw te worden/wij functioneerden zelf bagger in het blauw, dus hoe kan die mongool het dan worden![]()
![]()
![]()
Jullie zijn gePWND. En hard in het poepertje
Wel snotverdesnotverdesnotver, ik kom juist voor je opquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En bevalt het afzeiken je goed![]()
Zal wel he. Mooizo.
Hela hela, dat zouden we niet meer doen he, in 'het nieuwe KLB'! Straks ga je nog lolcats of rickrolls plaatsen. Tsk.quote:
Het lijkt me dat jij met je rooie naam daar ook andere manieren voor hebtquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is het topic waar we kunnen zien of ie er is ja of nee
Misschien begint ie straks ook nog met doodverwensingen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:30 schreef Jarno het volgende:
Hela hela, dat zouden we niet meer doen he, in 'het nieuwe KLB'! Straks ga je nog lolcats of rickrolls plaatsen. Tsk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |