Klinkt als een project wat ik enkele jaren geleden gespecificeerd heb (en dit jaar nog een variant daarvan)

Als onderzoeker vind ik dit een goede ontwikkeling, maar het scenario zoals je hierboven beschrijft klink trelatief saai. Ik ben zelf ook meer een type 'ik loop rond zonder kaart en zie wel waar ik terecht kom'. Maar ook op zo'n random routes wil ik wel af en toe weten wat iets is. Als ik bijvoorbeeld een foto had kunnen maken van een bordje met het woord 'Yildiz' erop in Istanbul en dan informatie had gekregen wat het was, had ik dat fijn gevonden.
Ik heb de bordjes gevolgd zonder te weten waar ik uit zo komen, kwam bij een of ander zwaar bewaakt park-achtig iets uit waar ik maar niet naar binnen ben gegeaan om vervolgens te verdwalen in een soort van militair gebied.
Als ik een waarschuwing had gekregen "als je in deze richting doorloopt, kom je in een militair gebied terecht", was ik wel een andere kant opgelopen.
In het kort: de technologie kan een goede hulp zijn om er achter te komen wat iets is, maar wat mij betreft is het niet nodig dat het me ook de weg wijst. Wat het wel kan doen is me een aanbeveling geven van andere steden die ongeveer hetzelfde te bieden hebben als de plekken in de huidige stad waar ik wat langer ben blijven hangen of waarvan ik meerdere fotos heb gemaakt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan