Volgens mij hebben ze die gewoon niet, die was vanmorgen ook al uitverkocht...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Linnie20v het volgende:
Verdorie, net die ene pagina van divided waar ik iets van wil bestellen...is uitverkocht.....aaargh
http://shop.hm.com/extern(...)ed_bg_13_default.jpg
![]()
Wat irritant... heb je teveel codes of verlopen codes ingevoerd waardoor hij verkeerde rabatcode aangeeft? Dan moet je contact opnemen met de klantenservice (alhoewel het bij mij 1x vanzelf weg is gegaan).quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:26 schreef B.ertha het volgende:
aaaah @#$_)*%#@
Ik had een hele bestelling en toen duurde ik blijkbaar te lang, hele lijst leeg (was dat eerst ook al zo?)
Vervolgens alles opnieuw gedaan (meer dan 200 euro, dus dan weet je het wel), met de melding "verkeerde rabat code, neem contact op". Nog een keer alles ingevuld, weer dezelfde melding. En nu is een ding al uitverkocht en kan ik later zeker nog alles opnieuw gaan doen
Dat vest ging bij mij echt pluizen, kreeg allemaal van die bolletje op de plekken waar mn armen langs mn lijf kwamen enzo, verder wel een heeeeeeerlijk vest hoor!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Laniboekje het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk vest, prikt wel een beetje maar als je er een shirtje onder hebt is het geen probleem. En dat natuurlijk ook alvast voor de herfst/winter.
Ja, dat ken ik wel met die stof. Maar gelukkig is het niet zo erg, meer een vest om binnenshuis te dragen op een luie dag en dan hoef ik er ook niet op en top uit te zien. Maar wel bedankt voor de heads-up, dan sta ik binnenkort niet raar te kijken van die bolletjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat vest ging bij mij echt pluizen, kreeg allemaal van die bolletje op de plekken waar mn armen langs mn lijf kwamen enzo, verder wel een heeeeeeerlijk vest hoor!!
bij mij was van de week 1tje ongeldigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef Ooi86 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan geen codes meer gebruiken ofzo... Iig de 10 euro codes zijn bij mij ongeldig...
Jaaaa, die vind ik ook erg gaaf. Ben nog in dubio of ik hem zal bestellen of niet... moet op de centen letten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
Had zoooo'n mooie jas in de catalogus gezien
Een zwarte met een riem bij de taille... En dan wel over de kont
Damn, wat was die mooi
Edit: [ afbeelding ]
Die dus!![]()
*PROEST!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Syytön het volgende:
Ik heb 'm leather-look legging van mijn laatste bestelling aan en ik ruik naar een condoom
Ik weet bij god niet wat voor een maat ik moet bestellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jaaaa, die vind ik ook erg gaaf. Ben nog in dubio of ik hem zal bestellen of niet... moet op de centen letten!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Syytön het volgende:
Ik heb 'm leather-look legging van mijn laatste bestelling aan en ik ruik naar een condoom
Die heb ik !!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
Had zoooo'n mooie jas in de catalogus gezien
Een zwarte met een riem bij de taille... En dan wel over de kont
Damn, wat was die mooi
Edit: [ afbeelding ]
Die dus!![]()
Ben zelf lang!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:28 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die heb ik !!!![]()
![]()
Ik vind de mouwen wel wat lang, maar verder issie toppie!!
Ik heb daar de 25% kortingscode bij gebruikt, en was toen maar 59 euro geloof ik
En wat betreft de maat, ik heb maat 36 genomen, maar ik vind die nog wat aan de ruime kant,
ik hou mezelf maar voor dat die goed is om dikke truien onder te dragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |