abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60469028
1e bestelling binnen.

Deze drie hou ik, zitten alledrie erg leuk. Blousje met stipjes heeft wel een dunne stof, hemdje is wel noodzakelijk.

Deze gaat terug, raar model, schijnt door en zit gewoon niet.
pi_60472674
Mijn pakketje niet gehad Er staat nog steeds chauffeur onderweg. Denk dat ie onderweg gesmolten is ofzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60474684
Verdorie, net die ene pagina van divided waar ik iets van wil bestellen...is uitverkocht.....aaargh

http://shop.hm.com/extern(...)ed_bg_13_default.jpg

pi_60475103
aaaah @#$_)*%#@
Ik had een hele bestelling en toen duurde ik blijkbaar te lang, hele lijst leeg (was dat eerst ook al zo?)
Vervolgens alles opnieuw gedaan (meer dan 200 euro, dus dan weet je het wel), met de melding "verkeerde rabat code, neem contact op". Nog een keer alles ingevuld, weer dezelfde melding. En nu is een ding al uitverkocht en kan ik later zeker nog alles opnieuw gaan doen
pi_60476411
Vandaag mijn pakketje van H&M binnengehad. Over alles ben ik zeer tevreden en ja, ik heb veel ondergoed gekocht maar dat is alvast voor de vakantie!

Erg schattig!

Lekker praktisch.

Alvast voor de herfst/winter.

Heerlijk vest, prikt wel een beetje maar als je er een shirtje onder hebt is het geen probleem. En dat natuurlijk ook alvast voor de herfst/winter.
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:45:38 #156
123170 alors
zlata1234
pi_60476949
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Linnie20v het volgende:
Verdorie, net die ene pagina van divided waar ik iets van wil bestellen...is uitverkocht.....aaargh

http://shop.hm.com/extern(...)ed_bg_13_default.jpg

Volgens mij hebben ze die gewoon niet, die was vanmorgen ook al uitverkocht... Zo snel gaat het nooit
know'm sayin?
word? word.
pi_60477259
nee daarom vind ik dat ook raar.... Wil dat geblokte jasje hebben...maja.....zucht
pi_60484034
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:26 schreef B.ertha het volgende:
aaaah @#$_)*%#@
Ik had een hele bestelling en toen duurde ik blijkbaar te lang, hele lijst leeg (was dat eerst ook al zo?)
Vervolgens alles opnieuw gedaan (meer dan 200 euro, dus dan weet je het wel), met de melding "verkeerde rabat code, neem contact op". Nog een keer alles ingevuld, weer dezelfde melding. En nu is een ding al uitverkocht en kan ik later zeker nog alles opnieuw gaan doen
Wat irritant... heb je teveel codes of verlopen codes ingevoerd waardoor hij verkeerde rabatcode aangeeft? Dan moet je contact opnemen met de klantenservice (alhoewel het bij mij 1x vanzelf weg is gegaan).

Ohh mijn bestelling is na een week nog steeds niet in behandeling, is dit normaal
Strawberry Flavour..
pi_60484524
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Laniboekje het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk vest, prikt wel een beetje maar als je er een shirtje onder hebt is het geen probleem. En dat natuurlijk ook alvast voor de herfst/winter.
Dat vest ging bij mij echt pluizen, kreeg allemaal van die bolletje op de plekken waar mn armen langs mn lijf kwamen enzo, verder wel een heeeeeeerlijk vest hoor!!
pi_60484592
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Dat vest ging bij mij echt pluizen, kreeg allemaal van die bolletje op de plekken waar mn armen langs mn lijf kwamen enzo, verder wel een heeeeeeerlijk vest hoor!!
Ja, dat ken ik wel met die stof. Maar gelukkig is het niet zo erg, meer een vest om binnenshuis te dragen op een luie dag en dan hoef ik er ook niet op en top uit te zien. Maar wel bedankt voor de heads-up, dan sta ik binnenkort niet raar te kijken van die bolletjes.

pi_60484692
Kreeg zelf deze nog binnen van de week:

Echt een super leuk, lekker, blousje, misschien ga k nog wel andere kleuren bestellen ook

Deze heb ik lange tijd geleden al eens in de winkel gekocht, zit ook lekker en staat netjes (heb m in t zwart maar op dat plaatje kon je het truitje niet zo goed zien)
pi_60485882
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan geen codes meer gebruiken ofzo... Iig de 10 euro codes zijn bij mij ongeldig...
pi_60485915
Hmmm die 25% kortingscode uit de OP is niet meer geldig... weet iemand of er al een nieuwe 25% kortingscode is? Enne zo ja, wat is die dan?
Alvast mijn hartelijke dank
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_60486428
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef Ooi86 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan geen codes meer gebruiken ofzo... Iig de 10 euro codes zijn bij mij ongeldig...
bij mij was van de week 1tje ongeldig .
Tap tap tap
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:29:33 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60486596
Bij mij was er laatst ook een ongeldig idd, gelijk zo'n foutmelding en nou gaan ze me extra in de gaten houden
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_60487896
Had zoooo'n mooie jas in de catalogus gezien
Een zwarte met een riem bij de taille... En dan wel over de kont
Damn, wat was die mooi

Edit:

Die dus!
Noot noot.
pi_60488016
Ik heb 'm leather-look legging van mijn laatste bestelling aan en ik ruik naar een condoom
pi_60488065
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
Damn, wat was die mooi

Edit: [ afbeelding ]

Die dus!
Jaaaa, die vind ik ook erg gaaf. Ben nog in dubio of ik hem zal bestellen of niet... moet op de centen letten!
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Syytön het volgende:
Ik heb 'm leather-look legging van mijn laatste bestelling aan en ik ruik naar een condoom
*PROEST!

pi_60488143
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:36 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Jaaaa, die vind ik ook erg gaaf. Ben nog in dubio of ik hem zal bestellen of niet... moet op de centen letten!
Ik weet bij god niet wat voor een maat ik moet bestellen
Maar ik moet ook op de centjes letten
Maar zo'n soort winterjas zoek ik dus wel!
En je zult zien.. Als het in november wat kouder begint te worden, kun je nergens meer zo'n jas krijgen
Noot noot.
pi_60488147
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Syytön het volgende:
Noot noot.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:35:30 #171
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60490787
Ik voel me kut dus heb nog 2 leuke dingetjes besteld bij mijn bestelling die er al stond, die half aug wordt geleverd:

Maar nou moet ik echt kappen, anders ga ik weer veel te veel geld uitgeven *logt uit bij H&M*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_60495421
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
Damn, wat was die mooi

Edit: [ afbeelding ]

Die dus!
Die heb ik !!!
Ik vind de mouwen wel wat lang, maar verder issie toppie!!
Ik heb daar de 25% kortingscode bij gebruikt, en was toen maar 59 euro geloof ik

En wat betreft de maat, ik heb maat 36 genomen, maar ik vind die nog wat aan de ruime kant,
ik hou mezelf maar voor dat die goed is om dikke truien onder te dragen
pi_60495698
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:28 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Die heb ik !!!
Ik vind de mouwen wel wat lang, maar verder issie toppie!!
Ik heb daar de 25% kortingscode bij gebruikt, en was toen maar 59 euro geloof ik

En wat betreft de maat, ik heb maat 36 genomen, maar ik vind die nog wat aan de ruime kant,
ik hou mezelf maar voor dat die goed is om dikke truien onder te dragen
Ben zelf lang! Ben 1.80
Lange mouwen zijn dus perfect voor moi!
Noot noot.
pi_60495777
Hoe zit die riem van die jas eigenlijk? Gewoon losjes? Of zitten er gaatjes in? Wil hem wel strak hebben, zodat mn taille mooi dun lijkt

En die 25 % korting is nog geldig vandaag Dus wil hem dan denk ik vandaag bestellen!!
Noot noot.
pi_60495915
OMG nu is die niet meer geldig! Wilde hem net bestellen !!!!!!!!
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')