Ach gos, sterkte!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
OhIk had het ingeslapen stukje niet eens gezien. Wat kut, mijn hond is nog niet zo lang geleden ook gegaan. Jammer genoeg zaten zijn spullen onder de lichaamssappen ed dus dat is allemaal naar de vuilnisbelt.
Graag gedaan.. maar verwacht geen wereldbedragen hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt al mailen! Iedereen die in de asielactie@gmail.com mailbox terecht komt, krijg over enkele dagen een email met rekeningnummer. Alvast onwijs bedankt
Hold yer horses pretty ladyquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Qwea het volgende:
heej hara, heb je al mail vand at asiel?
Ik heb een deja vuquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hold yer horses pretty lady
Heb net opgehangen, ze klonk erg blij het leek haar alleen verstandig als ik eerst contact zou opnemen met de baas oid die ik dan morgen even moest bellen. Heb ook even gevraagd of ze dan alvast kon nadenken over een lijstje met spullen die ze nodig hebben
Ik hoop toch dat we het op zijn minst evenaren, ga er het liefst heel erg overheenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Hahaha engerd, dan moeten we dat wel een beetje zien te evenaren, anders valt het misschien tegen
Maar tis wel een goede stok achter de deur
Waar in Brabant?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb 2 mandjes maar er is nog geen opslag plaats in brabant. Ons huis is echt te klein voor opslag dus als er een opslag in de buurt komt. Dan heb i knog wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |