Dan ga ik naar aanleiding daarvan weer eens door mijn kasten en zolder heen. Ik heb iig nog een kleine krabpaal met speeltje eraan waar de mijnen helemaal niet mee spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij hebben gemailed zodat ze dan kunnen vertellen wat ze echt nodig hebben. Dat we niet met bijvoorbeeld 100 dekens aankomen als ze er al 1000 van hebben ofzo en juist manden nodig hebben
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef lynda het volgende:
even volgen..
Mogelijk opslagplaats vlakbij Alkmaaronder voorbehoud nog even
Dubbele opslag in NH dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]das nie zo heul ver vanaf Den Helder.
hooooi
Dat doen ze snel danquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Kreeg trouwens vrijwel gelijk reactie terug van Purina One. Ze hadden al een hele vergadering erover gehad maar het ging jammer genoeg niet door voor ons.
Knap hèquote:
Im on itquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor voedsel misschien?
http://www.prinspetfoods.nl/
edit;
En hier staat dan nog wat.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:46 schreef Artificial-life het volgende:
Een tvpje, tof zo'n actie! Ik zal zien of ik ook wat heb om te helpen.
aygoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dubbele opslag in NH dus![]()
Vriend grote auto?
ehm, ik kreeg opeens de "briljante" ingeving ; is het geen idee om DA's in de buurt van dat asiel te gaan mailen? Specific bijvoorbeeld word alleen door DA's verkocht. Misschien dat hun een zak willen donerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Sommige bedrijven zetten er geen adres neer maar een contactformulier, die dingen maken mijn email zo lelijkMaar daar moeten ze maar overheen lezen dan
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Knap hè
Pedigree
Eukanuba
Carocat
Royal Canin
Whiskas
Sheba
Pets Place
Jumper
Welkoop
Purina one/Pro Plan
Specific
Prins
Sanal
Trovet
Yarrah
Farmfood
Bandit
Hill's
Heb ik tot nu toe gemailed. Ik kon niet op de Hill's site komen dus daar heb ik ook geen email gegevens van kunnen vinden. Als iemand verder nog ideeen heeft, ook bedrijven die speelgoed maken ed, graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |