quote:Rest mij nog om even een oproepje te doen.
Door de behandeling van een aantal katten met schimmel raken we snel door onze voorraad handdoeken heen. Normaal gesproken worden de handdoeken weer uitgewassen, gedroogd en opnieuw gebruikt, maar omdat we geen enkel risico willen nemen, wordt alles na 1x gebruik weggegooid.
Dus: heeft u oude handdoeken?? Wij kunnen ze goed gebruiken!
Alles vanuit den helder kan iig zonder moeite meegenomen worden naar drenthe. Aangezien vriendlief toch vaak mijn kant opkomt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Foksilver, kan niet quickquoten.
Mag mijn woonplaats ook achter jouw naam komen te staan dan, Noekje?Omdat het nu lijkt alsof je dat niet wil hebben
Verita, dat filmpje zegt 12000 euro? Zal zo even opzoeken wat het nu dan is en Alemlo heb ik ook veranderd al klonk het wel leuk
Ik heb nog geen mail terug maar ik denk dat ze dekens ook wel kunnen gebruiken, denk niet dat ze gauw een teveel van iets hebben
Alle opslag plaatsen zijn wmb heel erg welkom, moeten we straks alleen wel kijken dat we voor elke plek ook daadwerkelijk rijders krijgen.
E-mail word niet elke dag beantwoord, staat er op de site en bij openingstijden woensdag 18:30 - 21:00 dus dat antwoord kan nog wel even durenIedereen alvast bedankt
Ik moet elke keer weer giechelen door gelijk al dat positieve
Oh ja, als je toevallig net erover dacht om een kat of hond aan te schaffen, kijk dan even bij dit asiel.
Zet er maar bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Foksilver, kan niet quickquoten.
Mag mijn woonplaats ook achter jouw naam komen te staan dan, Noekje?Omdat het nu lijkt alsof je dat niet wil hebben
Ik zal je erbij zettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
Oh, oude handdoeken hebben we hier ook nog zat.
Bergruimte btw ook, dus als je nog een opslagpunt in de buurt van Amersfoort nodig hebt... geef maar een gil.
Qua vervoer kan ik niets toezeggen, maar in principe hebben wij een auto hier staan met tankpas van de zaak. Het ligt alleen een beetje aan de datum of we ook zouden kunnen taxiën.
Niet om te mierenneuken, maar heeft het asiel al gereageerd?.
Dadelijk zetten we vanalles op touw voor een asiel die het niet kan waarderen. Of nemen we twee mascottes die allang een nieuw baasje hebben gevonden (en alleen nog maar op de site staan omdat die niet wordt bijgewerkt). Just a thought.
nou moet ik er wel aan toe voegen dat ik natuurlijk regelmatig bij shirley over de vloer kom en dat ik zelf wel een idee had aan wta ze moest hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij hebben gemailed zodat ze dan kunnen vertellen wat ze echt nodig hebben. Dat we niet met bijvoorbeeld 100 dekens aankomen als ze er al 1000 van hebben ofzo en juist manden nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |