Ja, Qwea zei het alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén keer? Zwei, darling!!
(De eerste 'Bowie-in-tha-box' voor het asiel in Rotterdam en Qwea d'r Makatsi actie!)
18000 euro, treurig hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef verita het volgende:
Ik stem voor Zwolle, dat schimmelverhaal is echt heel ernstig geweest.
Wie stelt zich kandidaat om de actie te leiden? Jij?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, en oude OP maar weer gebruiken? Alleen nog een mascotte uit het asiel to be dan? of zo?
En dan vooral geeeeeeeeeeen postbank weer doen he?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Bij deze stel ik ook gewoon het mailadres weer beschikbaar, asielactie@gmail.com !
Heb de inbox opgeruimd, in Concepten staat nog een conceptmail (aangepast net voor je) die je naar belangstellenden kunt mailen (even goede gegevens invullen).
Ik PM je even het wachtwoord
Koetjiekoeee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:23 schreef verita het volgende:
Mag deze kater dan mascotte worden?
Beer
Tekst van het asiel:
Beer (Nov 2006), Plaatje om te zien! Helaas kwam hij zeer verwaarloost bij ons binnen! Wij zijn op zoek naar mensen die aandacht aan dit dier kunnen en willen besteden, zeker zijn dagelijkse borstel beurt gaan geven. Beer is een kater met karakter, vandaan plaatsen wij hem niet bij al te kleine kinderen. Ook moet Beer naar buiten kunnen.
[ afbeelding ]
De rekening is nog open....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan vooral geeeeeeeeeeen postbank weer doen he?![]()
Oke...da's beter dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |