Kun jij het dan ook alleen naar omg Rotterdam brengen of ben je wel bereid als het bijv in Limburg of overijssel wordt het daar heen te brengen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef tazmanian het volgende:
Een ophaler/kleine opslag voor de omgeving rotterdam meld zich ook al
Eén keer? Zwei, darling!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi.
De tijd voor een nieuwe asielactie komt er toch weer aan? Zijn er nog mensen die inderdaad door willen gaan om dit elk jaar te doen of vonden jullie toch één keer wel genoeg?
Ja, Qwea zei het alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén keer? Zwei, darling!!
(De eerste 'Bowie-in-tha-box' voor het asiel in Rotterdam en Qwea d'r Makatsi actie!)
18000 euro, treurig hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef verita het volgende:
Ik stem voor Zwolle, dat schimmelverhaal is echt heel ernstig geweest.
Wie stelt zich kandidaat om de actie te leiden? Jij?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, en oude OP maar weer gebruiken? Alleen nog een mascotte uit het asiel to be dan? of zo?
En dan vooral geeeeeeeeeeen postbank weer doen he?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Bij deze stel ik ook gewoon het mailadres weer beschikbaar, asielactie@gmail.com !
Heb de inbox opgeruimd, in Concepten staat nog een conceptmail (aangepast net voor je) die je naar belangstellenden kunt mailen (even goede gegevens invullen).
Ik PM je even het wachtwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |