Im on itquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor voedsel misschien?
http://www.prinspetfoods.nl/
edit;
En hier staat dan nog wat.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:46 schreef Artificial-life het volgende:
Een tvpje, tof zo'n actie! Ik zal zien of ik ook wat heb om te helpen.
aygoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dubbele opslag in NH dus![]()
Vriend grote auto?
ehm, ik kreeg opeens de "briljante" ingeving ; is het geen idee om DA's in de buurt van dat asiel te gaan mailen? Specific bijvoorbeeld word alleen door DA's verkocht. Misschien dat hun een zak willen donerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Sommige bedrijven zetten er geen adres neer maar een contactformulier, die dingen maken mijn email zo lelijkMaar daar moeten ze maar overheen lezen dan
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Knap hè
Pedigree
Eukanuba
Carocat
Royal Canin
Whiskas
Sheba
Pets Place
Jumper
Welkoop
Purina one/Pro Plan
Specific
Prins
Sanal
Trovet
Yarrah
Farmfood
Bandit
Hill's
Heb ik tot nu toe gemailed. Ik kon niet op de Hill's site komen dus daar heb ik ook geen email gegevens van kunnen vinden. Als iemand verder nog ideeen heeft, ook bedrijven die speelgoed maken ed, graag
Ik wilde daar sowieso een briefje neerhangen maar dit kan ook inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
ehm, ik kreeg opeens de "briljante" ingeving ; is het geen idee om DA's in de buurt van dat asiel te gaan mailen? Specific bijvoorbeeld word alleen door DA's verkocht. Misschien dat hun een zak willen doneren
Of het hoofdkantoor van dobey?
Kun je wanneer je klaar bent een lijstje maken van je spullen? Dan zet ik dat in de totale lijstquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:51 schreef noekje het volgende:
Ik heb iig nog een shitload aan spullen, een knisperzak, een knispertunnel, zelfs nog een fatboy etc. Die mogen sowieso naar het asiel. Zal mijn ouders ook vragen want zij hebben onlangs hun hond laten inslapen dus die hebben vast ook nog genoeg zooi.
Ik zal de plaatselijke dierenwinkel ook eens vragen als ik weer thuis ben of zij iets willen geven.
Maxquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
OhIk had het ingeslapen stukje niet eens gezien. Wat kut, mijn hond is nog niet zo lang geleden ook gegaan. Jammer genoeg zaten zijn spullen onder de lichaamssappen ed dus dat is allemaal naar de vuilnisbelt.
Jep...maar enkel voor asielacties geef ik mijn Matt-banner (quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:01 schreef Qwea het volgende:
Zeg, moeten we geen asiel actie usericon hebben?
Je kunt al mailen! Iedereen die in de asielactie@gmail.com mailbox terecht komt, krijg over enkele dagen een email met rekeningnummer. Alvast onwijs bedanktquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:58 schreef NijntjesUk het volgende:
Helaas hier geen spullen om te doneren, maar wil wel een kleine financiële donatie doen. Kan ik daarvoor nu al mailen of liever nog even niet?
Ach gos, sterkte!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
OhIk had het ingeslapen stukje niet eens gezien. Wat kut, mijn hond is nog niet zo lang geleden ook gegaan. Jammer genoeg zaten zijn spullen onder de lichaamssappen ed dus dat is allemaal naar de vuilnisbelt.
Graag gedaan.. maar verwacht geen wereldbedragen hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt al mailen! Iedereen die in de asielactie@gmail.com mailbox terecht komt, krijg over enkele dagen een email met rekeningnummer. Alvast onwijs bedankt
Hold yer horses pretty ladyquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Qwea het volgende:
heej hara, heb je al mail vand at asiel?
Ik heb een deja vuquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hold yer horses pretty lady
Heb net opgehangen, ze klonk erg blij het leek haar alleen verstandig als ik eerst contact zou opnemen met de baas oid die ik dan morgen even moest bellen. Heb ook even gevraagd of ze dan alvast kon nadenken over een lijstje met spullen die ze nodig hebben
Ik hoop toch dat we het op zijn minst evenaren, ga er het liefst heel erg overheenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Hahaha engerd, dan moeten we dat wel een beetje zien te evenaren, anders valt het misschien tegen
Maar tis wel een goede stok achter de deur
Waar in Brabant?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb 2 mandjes maar er is nog geen opslag plaats in brabant. Ons huis is echt te klein voor opslag dus als er een opslag in de buurt komt. Dan heb i knog wel wat.
Hier omstreken Bergen op Zoom.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb 2 mandjes maar er is nog geen opslag plaats in brabant. Ons huis is echt te klein voor opslag dus als er een opslag in de buurt komt. Dan heb i knog wel wat.
We zijn verhuisdquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier omstreken Bergen op Zoom.
Ik meld het voor de zekerheid maar even, maar Brabant is groot idd.
Tnx Staliquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier omstreken Bergen op Zoom.
Ik meld het voor de zekerheid maar even, maar Brabant is groot idd.
Ja, Als jij die spatie even toevoegt in je sig!quote:
Zeikwijfquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, Als jij die spatie even toevoegt in je sig! [ afbeelding ]
En mij niet tot 2 keer toe negeert
Ik ben een spatieneuker
En nu een beetje dubbelop dus hier maar een slotje opquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
We zijn verhuisd[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |