Sure... Maat S is er in lichtblauw/grijs en bordeaux rood; Maat M in zwart en blauw en Maat L (is wel aan de grote kant) in zwart en bordeaux rood... Zullen we swappen? Als je een normale S voor me meeneemt wil ik wel met een Conorach shirt gaan rondlopenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
.
.
BIER EN TIETUH, LALALALA!!
het is erg, maar een overkill move was nodig
Ares, die toko waar wij hebben laten persen heeft goed werk geleverd en de troep zou je kunnen ophalen in Breda, dus nog dichtbij voor je ook. Mits interesse kan ik jullie hun gegevens wel doorspelen. Laat maar weten..
Onze eerste demo hebben we trouwens gebrand en bestickerd. De stickers zitten er bij iedereen die we er nog over gesproken hebben na 2 jaar nog perfect op. Voor een kleine oplage van een eerste demo ook wel een nette oplage. We hebben er toen 200 gemaakt en verkocht voor 3,- en dan hadden we nog 60% winst er op..
Hey, DK: kun je op de meeting een SL-shirt voor me meenemen? Welke kleuren heb je ook alweer en wat kost zo'n jetser?
Is die L aan de erg grote kant? (zeg maar normale XL) Dan mag je er ook 1 voor mij meenemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sure... Maat S is er in lichtblauw/grijs en bordeaux rood; Maat M in zwart en blauw en Maat L (is wel aan de grote kant) in zwart en bordeaux rood... Zullen we swappen? Als je een normale S voor me meeneemt wil ik wel met een Conorach shirt gaan rondlopen
L gaat richting XL... M is gewoon M en S is erg S... vage maten joh daar in Indonesiëquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is die L aan de erg grote kant? (zeg maar normale XL) Dan mag je er ook 1 voor mij meenemen.
Daag beste SNArkyquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:27 schreef SNArky het volgende:
Daag, beste mensen.
Voor wat het waard is... ik pas in een XXLquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is die L aan de erg grote kant? (zeg maar normale XL) Dan mag je er ook 1 voor mij meenemen.
Als het goed is krijg ik daar al een XL van.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voor wat het waard is... ik pas in een XXL
Laat maar, verkeerde band zie ik, dacht dat je Conorach bedoelde...
Ik heb gisteravond al heel wat biertjes gehad op het terras, 4,5 uur daar gezetenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is zomervakantie én vrijdag... dat het nog niet over gerstenat en mammae gaat is mij een grote verrassing
Tja, doe mij maar groot. Maten zijn sowieso raar. XL is mijn maar eigenlijk. Soms zwem ik er in, soms is hij te krap. Doe mij maar de allergrootste dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sure... Maat S is er in lichtblauw/grijs en bordeaux rood; Maat M in zwart en blauw en Maat L (is wel aan de grote kant) in zwart en bordeaux rood... Zullen we swappen? Als je een normale S voor me meeneemt wil ik wel met een Conorach shirt gaan rondlopen
Holy crap, dit ga ik ff noteren, anders gaat het mis.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik daar al een XL van.
Noteer die cd dan ook meteen evenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Holy crap, dit ga ik ff noteren, anders gaat het mis..
Tof man, het is dus waar dat het goeie gitaren zijn voor weinig geld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:37 schreef EvilWasp het volgende:
Vanochtend de London City Comet ontvangen. Wat een heerlijk ding.
Met m'n nieuwe CS-3 erbij en wat overdrive van de Bad Monkey erbij een heerlijk toontje op de brug pickup.![]()
Denk wel dat ik de brug ga vervangen. Zo'n ding met 6 zadeltjes is toch wat preciezer en voor 20 euro het best wel waard.
Ik wil Haado Gei style in jullie shirt gaan lopen hé Foooooo!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, doe mij maar groot. Maten zijn sowieso raar. XL is mijn maar eigenlijk. Soms zwem ik er in, soms is hij te krap. Doe mij maar de allergrootste dan.. Wat is er bordeaux dan, het shirt zelf?
Moet ff kijken of we wel S hebben of dat M de kleinste is. De magere heinen van de band lopen in M namelijk.
Zou tof zijn! Hoe meer mensen hoe beter...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:40 schreef Cynic het volgende:
zal nog even kijken wat eventueel handiger is: met de auto of met de trein (zolang studeren dat je geen ov-jaarkaart meer krijgt is niet handig)
Ben ik blij dat ik niet komquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wil Haado Gei style in jullie shirt gaan lopen hé Foooooo!
Haaaado Gei... Okayyyy Foooooo! Dat fragment met dat meisje op de glijbaan in het speeltuintjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor gay style?
WTF... Fancy pancy hoor, fokken op je mobielquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:40 schreef The_Dean het volgende:
Dribbel_
En kan dat op mijn telefoon nu niet bekijken Jim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |