Haha i'll remember that!quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:38 schreef Moozze het volgende:
(Gooi Tom weg dan ben ik jullie nummer 1 vriend en dat moet ik blijven omdat ik de eerste was en als jullie dan beroemd zijn ben ik cool!)
(En nu heb ik straks ook de eerste comment, ik ben een stomme attentionwhore)
Wel grappig dat deze muziek geenszins op HIM lijktquote:
Meest suffe clip... zoveel gitaren, maar niemand die ook daadwerkelijk speeltquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nee dat is zo, maar ik heb dan ook een hele brede muzieksmaakzolang er maar gitaren inzitten
En Christine le Duc...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
wel een gibson endorsement zo te zien....
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meest suffe clip... zoveel gitaren, maar niemand die ook daadwerkelijk speelt
Die clip is toch vreselijk gejat van Robert Palmer's "Addicted to Love".quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meest suffe clip... zoveel gitaren, maar niemand die ook daadwerkelijk speelt
Nou... Fred Flintstone belde net of je Dino vanavond uit kan laten...quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die clip is toch vreselijk gejat van Robert Palmer's "Addicted to Love".
En in die clip wordt ook al niet gespeeld.
Ben ik nou echt zo oud dat ik dat weet?
Gefeliciflapjetserd!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!Ik ga promoveren
Ben aangenomen!!!!
Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!Ik ga promoveren
Ben aangenomen!!!!
Ik ben er rond 16:00... heb eerst repetitie tot 14:00quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Dan moeten we de 9e eerder afspreken, kan ik ook een extra biertje nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |