Meest suffe clip... zoveel gitaren, maar niemand die ook daadwerkelijk speeltquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nee dat is zo, maar ik heb dan ook een hele brede muzieksmaakzolang er maar gitaren inzitten
En Christine le Duc...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
wel een gibson endorsement zo te zien....
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meest suffe clip... zoveel gitaren, maar niemand die ook daadwerkelijk speelt
Die clip is toch vreselijk gejat van Robert Palmer's "Addicted to Love".quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meest suffe clip... zoveel gitaren, maar niemand die ook daadwerkelijk speelt
Nou... Fred Flintstone belde net of je Dino vanavond uit kan laten...quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die clip is toch vreselijk gejat van Robert Palmer's "Addicted to Love".
En in die clip wordt ook al niet gespeeld.
Ben ik nou echt zo oud dat ik dat weet?
Gefeliciflapjetserd!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!Ik ga promoveren
Ben aangenomen!!!!
Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
Ben aangenomen!!!!
Ik ben er rond 16:00... heb eerst repetitie tot 14:00quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Dan moeten we de 9e eerder afspreken, kan ik ook een extra biertje nemen
Eerst Feedback trashen, drankje doen... happen... en dan ff een gezellige kroeg in duiken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:25 schreef brother52 het volgende:
Ok, dan gaan we gewoon later naar huis
Op een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Waar kan je het beste parkeren?
Q-park...? Volgens mij krijg ik met mijn NS-kortingskaart daar ook korting mee...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Jij kunt het beste bij mij parkeren, rijden we in 1 auto verder. Dat scheelt parkeerkosten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig!!! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
Ben aangenomen!!!!
Alleen omdat Dribbel op vakantie is, wil niet zeggen dat anderen zo flauw als hij moeten worden.quote:
quote:
Ja thanks!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:45 schreef Aresdreams het volgende:
gefeliciteert met het einde van je leven doodkapje
vanavond bbq met de band(s)
even de demo nog paar keer doornemen en dan de eindconclusie voor de voorlopige mix naar buiten brengen zodat die studio knakkers het kunnen verbeteren
en dan, hopelijk, ergens deze maand nog naar buiten kunnen brengen...
Ik ben altijd zo als ik bijna vakantie hebquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen omdat Dribbel op vakantie is, wil niet zeggen dat anderen zo flauw als hij moeten worden..
Gaan jullie hem nog laten persen of wat?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef Aresdreams het volgende:
die wil ik jullie nog niet laten beluisteren
we vinden deze versies als band nog niet voldoende
Het is zomervakantie én vrijdag... dat het nog niet over gerstenat en mammae gaat is mij een grote verrassingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo als ik bijna vakantie heb
En ik heb bijna vakantie, nog 2,5 uur voor me uit staren
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaan jullie hem nog laten persen of wat? wij van Coñorach lekker wel![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is zomervakantie én vrijdag... dat het nog niet over gerstenat en mammae gaat is mij een grote verrassing
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |