expirimenteel....quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Even een myspace aangemaakt
http://www.myspace.com/k0ffiemetmelkensuiker
3 á 5 plaatjes lijkt me volgende keer wel volstaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:30 schreef Deansensitized het volgende:
Weet iemand wat voor type Ibanez dit is? Het is als het goed is een AR/ARX serie, maar kan hem op de site niet meer vinden, andere kleuren en frets... Dit is een golddtop, maar dan diep rood, op de foto's niet echt zo mooi te zien als in het echt, maar het is best heel erg mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk pakketje heb je besteld?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef Goover het volgende:
Goed, sinds ik het pakketje binnen heb ben ik non stop aant solderen geweest. Bloed zweet en tranen vergoten, maar hij is af!!!
Ben gek op foto'squote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Moozze het volgende:
[..]
3 á 5 plaatjes lijkt me volgende keer wel volstaan
Daar zat Dean toch redelijk bij in de buurt. Het was alleen 3x5.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Moozze het volgende:
3 á 5 plaatjes lijkt me volgende keer wel volstaan
Ja maar hij is rechtshandig, daar heb ik niets aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[TK] Washburn gitaar X50PROFE
Niet allemaal te gelijk
Dat is hemquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:39 schreef Daantke het volgende:
ARX 100 CA volgens mij.
Mooie gitaartjes van Ibanez, die ARC en ARX series.
Tja, op zich leuke specs, maar de prijs en de headstock zijn beide niets voor mij momenteelquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[TK] Washburn gitaar X50PROFE
Niet allemaal te gelijk
Nou, niks....quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
De headstock kan ik niks aan doen maar de prijs misschien wel
daarna moet je wel...quote:
plaats die foto van die koe met die dean ook maar danquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef Deansensitized het volgende:
Eng hoofd
En waarom niet even twee chrome covers? Net niet dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |