HAHAHA LEUKE GRAP OUWE.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
HAHAHAHA! ik wil meer synoniemen
Parasiet - marokkaan misschien
HOHOHO HILARISCH PLAATJEquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAH!!!`1!`1 HIGH FIVE!
[ afbeelding ]
HIHIHIHIHI WAT LEUK DAT JE INEENS OP EEN HEEL ANDERE MANIER GAAT POSTEN! ONTZETTEND GEESTIG MAN, JE ZET ME HELEMAAL OP HET VERKEERDE BEEN! JE MOET CABARETIER WORDEN!quote:
Hahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:54 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
HIHIHIHIHI WAT LEUK DAT JE INEENS OP EEN HEEL ANDERE MANIER GAAT POSTEN! ONTZETTEND GEESTIG MAN, JE ZET ME HELEMAAL OP HET VERKEERDE BEEN! JE MOET CABARETIER WORDEN!
Nee, maar het staat wel stoer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Welke vriendin?
Jij hebt toch geen vriendin?
Idd de enige goede uitlegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:13 schreef BobbyB het volgende:
Okee voor de duidelijkheid: Een wasemkap is een ONGEMOTORISEERDE kap waarbij de wasem die vanaf het koken wordt afgevoerd. Een afzuigkap is een GEMOTORISEERDE kap waarbij de wasem wordt weggezogen door de motor.
HET IS GEEN SLOTJE HET ISquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef slindenau het volgende:
Een kap die wasemt
Een kap die zuigt
Opgelost, slotje.
Luxaflex is een jaloezie merk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:35 schreef amaranta het volgende:
Zelfs in de keukenwinkel zeggen ze afzuigkap. Sterker nog,volgens mij staat het zelfs in de boekjes zo.
OT: hoor je ook vaak bij luxaflex dat moet zijn jaloezie (of zoiets)
Geniaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:55 schreef waterfles het volgende:
Het is dampkap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |