Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
En nou weer aan het werk.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-14-1999 om 06:45 AM schreef Hunter het volgende:
Die heeft ze dus zaterdag zelf zitten maken: staat ergens in de stream-beschrijvingen! Mogelijk is zo ook het gerucht in de wereld gekomen dat er zaterdag "iemand langs zou komen". Dat dat helemaal niet uit de BB-kamer kwam, maar een complotje van Karin! De schat: "ik kan niet slapen", en maar wachten tot de anderen naar bed gaan zodat ze eindelijk de schoenen kan vullen!
Veel streamplezier vandaag!!!
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 November 1999).]
De kippen lijken de enige bewoners die wakker zijn , ze tokkelen lekker in het rond.
9.14 Ruud is op en loopt naar de kippen om ze te voeren en geeft ze water. Tevens is hij nu in de huiskamer en voert de vissen. Hij babbelt wat met ze
De kippen zoeken Ruud, tja die ligt alweer in zijn bedje helaas.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
quote:
op 11-14-1999 om 08:25 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Deze Topic is gesloten en er is een Dagstream geopent, ga naar:
i/s/Forum21/HTML/002180.htmlPheleine en Danny bedankt dat jullie de streams goed afsluiten na een nieuwe aangemaakt te hebben gemaakt. Dat werkt zo goed, en is duidelijk, althans dat vindt ik
. Hopelijk gaat iedereen die opent en sluit op deze voet verder.
Nou Nou, je ben er maar druk mee Bol...Zit je ergens op te wachten misschien???
quote:
op 11-14-1999 om 09:37 AM schreef smallsister het volgende:
Nou Nou, je ben er maar druk mee Bol...Zit je ergens op te wachten misschien???
Pffffffff, jezus zeg lekker zo een reactie, mag ik even weten waar dat op slaat?
Lekker figuur ben jij, zit ik wat van mijn dag op te vullen, die ik noodgedwongen door ziekte in bed verblijf en hoop wat nuttig te kunnen zijn. Wat wil je eigenlijk met deze reactie??....Je doet net of ik die topics zo graag wil openen, nou ik zou zo zeggen ga je gang en neem ook het initiatief. Pffffff
Als meerderen dit hebben dan hoor ik het graag dan trek ik me meer op de achtergrond. Want ik zit hier met plezier en ga me niet ergeren.
------------------
Voor Oliebol2000: De opmerking van Smallsister gewoon negeren je verslagen van de streams wordt door zeer veel mensen op prijs gesteld dus....Laaaa je nie gek maku
quote:
op 11-14-1999 om 09:59 AM schreef misterDre het volgende:
9:45
Alles is nog steeds rustig op de streams...hoor ik ineens De Stem met "goedemorgen allemaal dit is het nieuws" heb ik dat goed gehoord? Dit was volgens mij een schakelfout!Maar....gaat er iets? gebeuren vandaag.
Ja ik heb het ook gehoord. Ik kon het verder niet zo goed verstaan.
Nookie liep net even rond, maar die is nu ook weer verdwenen.
We wachten maar af wat er gaat komen.
Hebben ze de kadootjes al gevonden?
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 14 November 1999).]
Je bent nadrukkelijk aanwezig op het forum met de beschrijving van de streams en ik denk echt niet dat iemand daar mee kan zitten hoor (zeker niet de echte fans, het is alleen maar fijn)! Het is alleen vervelend voor mensen die zelf graag willen opvallen
Laat je niet uit het veld slaan door een losse opmerking hier of daar hoor!
O, en nog even dit, eigenlijk horen deze 'persoonlijke opmerkingen' ook helemaal niet hier.... dat is toch een beetje vervuiling. Ik doe het nu zelf ook maar ik moet dan maar straf krijgen
Om het een beetje goed te maken: op de streams:
3x buiten, 1 keer kastje bij de WC, verder niets.
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 14 November 1999).]
(Sluit ik ben blij dat jij het ook gehoord heb!...het maakt me wel nieuwsgierig!)
Laten we het inderdaad maar bij de streams houden maar ik moest het even kwijt. Nu maar verder met de verslagen, waar deze topic voor bedoeld is....
10.17 Ze zijn in de keuken en bereiden het ontbijt voor.
A + K helpen elkaar, de meiden zijn dus alleen op zoals ik het nu kan zien.
HAHAHA...Chafre, gewoon op de streams , maar ik lees al je hebt het ook gevonden.
------------------
Karin liep net even naar de woonkamer. Ik geloof dat ze even naar de pakjes keer, ze lijkt zich te verheugen op de reacties.... Anoek heeft 6 eieren uit het kippenhok gehaald.
Anoek lult in zichzelf terwijl ze weer naar het kippenhok loopt: 1 ei terug, anders leggen jullie niet, goed dames....
10:45
Iedereen zit nu aan het ontbijt en pakken de kado's uit en lezen de gedichten voor die Karin gisteren heeft gemaakt.
Bart gaat in een keukenkastje zitten?
R: "een prive kamertje lijkt het wel, lekker even op jezelf, leggen we er een handdoekje in, godverdiekie he wat een idee"
K: "Bart is weg, hij is over de schutting gegaan" zegt ze tegen Anouk.
R: "zijn we weer met zijn vijfen hier"
W: "Bart is de laatste wie weg zou gaan", weer een steek onder water naar Bart toe lijkt het wel.
Bart kruipt weer het keukenkastje uit, de grap lijkt niet geslaagd te zijn Hij gaat afwassen en zingt erbij, een lied van Lee Towers.
quote:
op 11-14-1999 om 11:47 AM schreef sdb het volgende:
Ben benieuwd of Anouk vandaag nog valt, zich in d'r vingers snijdt, ergens aan stoot of van het dak valt. Arme meid. Ik herken het zo.
11.52 W + R zijn voorzichtig aan het balletje trappen in huis. Willem in zijn witte ondergoed en zijn spillebenen, jee die is echt afgevallen, arme Willem.
M: "Ik zat te kijken hier en ik zie nog een kadootje liggen"
K: "jaja, dat zal wel"
Ze krijgt een gedicht en leest het voor, ik kan niet goed verstaan helaas.
12.02 De afwas is bijna klaar, Ruud droogt af en schopt onderwijl de bal steeds naar Willem.
Maurice is bezig om de koffiebonen te malen en maakt er een zelfgemaakt racegeluid bij , hij gaat lekker koffiezetten.
Vliegveld Lelystad is weer geopent zo te horen, de dagtripjes kunnen weer beginnen. Het vliegtuig circelt steeds rond het huis.Ze staan buiten en zwaaien met de theedoek naar boven.
B: "een broer en een zwager van mij waren er ook eens om een vluchtje te doen, waren goede kennissen van mijn zwager. Piloot zei hou je goed vast he?..ze waren allemaal ziek en waren direct genezen van een rondvlucht."
B: "150 gulden per persoon kost het vaak"
R: "komen jullie koffiedrinken joh he?..met lekker speculaas erbij"
M: "een koffie verkeerd wat is dat nu eigenlijk?"
W: "dat is precies andersom, eerst melk koken met wat slagroom erbij en dan wordt de koffie erop geschonken"
Maurice lijkt steeds meer in de leer te gaan bij Willem Braakmiddel
------------------
M: "zullen we het speculaas nu nemen, nu het sinterklaas is?"
A: "lekker lijkt me een goed plan"
Bart is het CD hoesje van de CD "Big Brother" kritisch aan het bekijken. Willem bekijkt de fotootje op de hoes ook eens kritisch.
Karin is het speculaas in stukjes aan het breken. Ze haalt lekker het speculaas door haar koffie, een sopkoekje dus
12.35 K + M + R + W praten over hoe het allemaal uitgezonden zou worden, in de ochtend is niet veel te zien denken ze (ze moesten eens weten) Ze komen op het onderwerp filmacteurs en hebben het over bepaalde films, maar ook praten ze over waargebeurde verfilmingen.
K: "ik heb eens een film gezien over een jongen die een hersenbeschadiging had en waarvan de familie besloot het leven te beeindigen. Allemaal intervieuws met familie, dat lijkt me helemaal niets. Zulke documentaires spreken mij erg aan"
R: "Robert de Niro vindt ik zo een toffe gast"
Binnen zitten de mannen over auto's te praten. Ruud schijnt een oude auto te hebben uit 1964, zo te horen een amerikaanse want hij is erg groot vertelt ie. Op reis kon je dan op de achterbank slapen. Kennelijk ook met een open dak want 'ik vind het helemaal niet erg om buiten te slapen'.
R's broer deelt die auto met R., en heeft er zelf ook eentje namelijk een B & W cabrio 325. Oh ja joh, roept autoverkoper Maurice in bewondering. R. vindt het wel een ordinaire bak. Verder heeft Ruud's niocht een Amazone, 'je weet wel, van die witte bakkies' (?). Willem of Bart (kan het niet zien, alleen horen) vertelt over een Kever die hij had en die wel 170 km kon halen.
Maurice kent alleen een jongen die een auto uit 1972 had
Karin is niet te zien...
Nu dus iets zachter....
Anouk: wat doe ik nou stomme doos.
Bezigheidstherapie doet Noekie goed,ze begint zelfs te zingen
Te hopen valt dat Noekie wint, anders zullen de tranen wel weer komen.
K: "kom er even bij" zegt ze tegen Bart, het is hier gezellig.
Het geluid is slecht vanmiddag, het valt steeds weg, helaas. Ook draait de cameraman telkens weg en filmt weer buiten. Niet echt te volgen dus.
Ja dus... nu Anoek nog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |