dacht dat jij tanker wilde worden, wat is er gebeurt hebben ze je tank verkocht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:27 schreef Pumatje het volgende:
ik dank ook god dat ik de 2e keer cluster 4 heb gehaald, anders was het echt artillerie geworden
zoals Esses zeiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:33 schreef elilim het volgende:
[..]
dacht dat jij tanker wilde worden, wat is er gebeurt hebben ze je tank verkocht?
Je wordt naar huis gestuurd als het kader (de sergeanten/wachtmeesters) vinden dat je toch niet geschikt bent voor in het leger. Toen ik in 2005 in de amo zat hadden we een peloton van 45 man na 4 maanden amo waren het er nog 37. Je wordt echt niet snel naar huis gestuurd of je moet flink wat op je geweten hebben. We hebben tenslotte personeelstekort.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Timstorm het volgende:
Hallo ik heb zelf ook nog wat vragen over de AMO, moet 27 oktober (Nog 26 dagen!) Opkomen.
Hoe zit het eigenlijk met naar huis sturen? Ik ben niet van plan dit te doen maar hoe snel word je naar huis gestuurd, als iets je niet meteen lukt, is het dan game over of zeggen ze "Piepo, wij gaan een biertje drinken, je mag slapen als het je gelukt is" (Voorbeeld he!)
Worden de AMO klassen in clusters opgedeeld, ik bedoel, krijg ik mensen die voor infanterie gaan in mijn klas? (Neem aan van wel.)
En hoeveel mensen zijn er bij jullie ervaring van de hoeveel weg gestuurd, en gingen die vaak uit eigen wil weg of werden ze weg gestuurd?
Alvast bedankt!
(Ik ga overigens voor Soldaat Chauffeur rupsvoertuig, cluster 2)
dat sixpack heb ik ook niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:52 schreef Timstorm het volgende:
Hmm, okay, dank jullie wel voor de informatie, ik zie dus het heel erg uiteen kan lopen.. Ik zal zeggen ben zelf niet het meest sportieve persoon. ( Heb geen eens een six pack!!!) Heb de keuring op pure wilskracht gehaald.
Het buddy systeem, hoe werkt dat? Krijg je iemand aangewezen of is het: "Wil jij me buddy zijn?"
Maarja, je word opzich dus pas weg gestuurd als iemand zijn best niet doen of gewond raakt zie ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
dat sixpack heb ik ook niet meerMaargoed, dankzij mn blessure ben ik flink aangekomen, maar das weer heel iets anders.
Zorg iig dat je een zo goed mogelijke beginconditie hebt, je gaat hoe dan ook genoeg train momentjes krijgen maar als je een redelijke conditie hebt word t alleen maar "makkelijker".
En verder, beleef t gewoon allemaal. Alles van te voren weten is niet leukMaak je niet druk, dat heeft helemaal geen zin.
ow en je raakt geblesseerd niet gewond, gewond raak je op uitzending
Ik snap best dat je een beetje wilt weten hoe het er aan toe gaat. Is toch een hele cultuurshock.quote:
hahaha, je nek moet haarvrij zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:43 schreef Timstorm het volgende:
Oh shit, toch nog een vraag. =( Sorry. .. Haar, me haar is middel lang, milimeteren die zooi of gewoon zo houden? Komt het in de weg? (Bijvoorbeeld bij de gas masker test.)
Das echt de laatste, ik zweer het.
je mag vragen wat je wilt hoor, daar is een forum voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:43 schreef Timstorm het volgende:
Oh shit, toch nog een vraag. =( Sorry. .. Haar, me haar is middel lang, milimeteren die zooi of gewoon zo houden? Komt het in de weg? (Bijvoorbeeld bij de gas masker test.)
Das echt de laatste, ik zweer het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |