En dan de helft van die mannen met het ondermaatse keffertje van vrouwlief aan de lijn..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:37 schreef Mythik het volgende:
Mooiste vind ik altijd van die kledingwinkels waar een stuk of 6 van die onder de plak zittende mannen naast elkaar buiten bij de ingang staan om op hun vrouw te wachten.
Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Waar ik een onmenselijke hekel aan heb, dat zijn vrouwen die eerst iets kopen en vervolgens in elke andere winkel kijken of het daar toch niet goedkoper had kunnen zijn.![]()
![]()
Nee, dat zijn rokers.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:37 schreef Mythik het volgende:
Mooiste vind ik altijd van die kledingwinkels waar een stuk of 6 van die onder de plak zittende mannen naast elkaar buiten bij de ingang staan om op hun vrouw te wachten.
Wie gaat er dan ook mee met zijn zusjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:48 schreef whosvegas het volgende:
Herkenbaar
Ik probeer ook altijd te vermijden dat ik met m'n zusjes mee moet![]()
Echt, ze moeten gewoon elke winkel in om te kijken. En als ze vervolgens iets leuks gevonden hebben, moet er ff verder gekeken worden, om vervolgens terug te gaan om het als nog te kopen.![]()
Moet van zijn moeder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook mee met zijn zusje?
WHAHA WTFquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook mee met zijn zusje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |